Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-28, 00:29
  #1
Medlem
Ja. Alltså. Jag har aldrig riktigt raggat upp en kille. Är typ inte van vid att spela på min femininitet eller att aktivt flirta/ragga. (Är för den sakens skull inte o-feminin, men spelar bara inte på det.)

Är 27. Lite blyg men blivit bättre. Ser normal/alldaglig ut. Mullig. Haft ett par sexpartners. Men aldrig dragit hem nån från krogen så att säga.

Jag vill nu förstå vad som går hem och hur jag bör föra mig. Vad attraherar er? Vad krävs för att ni ska fatta att jag är sugen? Ge gärna överjävligt konkreta råd, tack.

Tänk er ett krog/fest-scenario med målet att ha sex för en kväll, och att den jag söker är en man på ca 22-30. Vad ska jag göra? Hur approachar man? VEM approachar man? Hur tar man det från krogen och hem?

Tack på förhand!
/Vixen
Citera
2018-04-28, 00:35
  #2
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vixen90
Ja. Alltså. Jag har aldrig riktigt raggat upp en kille. Är typ inte van vid att spela på min femininitet eller att aktivt flirta/ragga. (Är för den sakens skull inte o-feminin, men spelar bara inte på det.)

Är 27. Lite blyg men blivit bättre. Ser normal/alldaglig ut. Mullig. Haft ett par sexpartners. Men aldrig dragit hem nån från krogen så att säga.

Jag vill nu förstå vad som går hem och hur jag bör föra mig. Vad attraherar er? Vad krävs för att ni ska fatta att jag är sugen? Ge gärna överjävligt konkreta råd, tack.

Tänk er ett krog/fest-scenario med målet att ha sex för en kväll, och att den jag söker är en man på ca 22-30. Vad ska jag göra? Hur approachar man? VEM approachar man? Hur tar man det från krogen och hem?

Tack på förhand!
/Vixen
Bjud på en drink eller något.
Fråga om han vill ha sex, var ju det du ville och inget mer.
Ifall det inte fungerar så kanske killen var ute efter något mer seriöst.
Citera
2018-04-28, 00:36
  #3
Medlem
Oldberrys avatar
Bara stirra honom i ögonen och le lite när han kollar mot dig, visa att du är intresserad.
Citera
2018-04-28, 00:38
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Bara stirra honom i ögonen och le lite när han kollar mot dig, visa att du är intresserad.

Betyder det att man vill ha sex?
Citera
2018-04-28, 00:42
  #5
Medlem
Oldberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rusur
Betyder det att man vill ha sex?

Det är en naturlig första interaktion i alla fall.
Citera
2018-04-28, 00:45
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rusur
Bjud på en drink eller något.
Fråga om han vill ha sex, var ju det du ville och inget mer.
Ifall det inte fungerar så kanske killen var ute efter något mer seriöst.

Vilka män är ok att gå fram till? Inte så nice att testa gå fram till ett kompisgäng och bli dissad tänker jag. Var är chansen störst att hitta en ensam villig man? På dansgolvet? I baren? I toakön?

Och hur går man från en trevlig dialog till sex? Hur tar man det vidare sas? Blir fysisk och så?
Citera
2018-04-28, 00:48
  #7
Medlem
Killar går på krogen för att ragga... Allt annat är fel.
Eller tills en flashbackare säger emot.

Leta upp ett killgäng och titta efter den sökande blicken. Dvs en kille som mitt i samtal med sina kompisar spejar ut över dansgolvet eller baren.

Han letat.

Sen möter du bara hans blick.
Absolut lättast.
Missar du den så vet du genom att du noterat hans hököga så är han ute efter ragg.

Sen är det lätt att vara tjej i det här "spelet"
Det krävs inte långa konversationer eller djupa frågor... Du kan komma undan med att bara se han i ögonen lite sensuellt sen kanske fråga om ni ska dansa eller kanske gå ut och ta luft... Killar är som smör i tjejers händer.
__________________
Senast redigerad av Wompa 2018-04-28 kl. 00:51.
Citera
2018-04-28, 00:50
  #8
Medlem
Sätt dig vid killens bord du är sugen på och prata med honom.
Går det inget vidare så är han säkert redan upptagen.
Citera
2018-04-28, 00:50
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wompa
Killar går på krogen för att ragga... Allt annat är fel.
Eller tills en flashbackare säger emot.

Leta upp ett killgäng och titta efter den sökande blicken. Dvs en kille som mitt i samtal med sina kompisar spejar ut över dansgolvet eller baren.

Han letat.

Sen möter du bara hans blick.
Absolut lättast.

Och när jag sett honom och mött blicken? Vad är meningen ska ske? Jag antar att jag ska le såklart. Han ska komma fram är det tänkt eller? OM han inte kommer, vad gör man?
Citera
2018-04-28, 00:52
  #10
Medlem
megacoolmans avatar
Jag som trodde att det bara räckte att dyka upp på krogen för att få ragg, om man är tjej.
Jag är tyvärr för gammal, men mig hade du haft med ett hej och ett leende
Citera
2018-04-28, 00:53
  #11
Medlem
Nicka lite med huvudet bara, som att du kallar på han...

När du möter hans blick så märker du snabbt om han är intresserad.
Killar blir som rovdjur, de släpper inte blicken.
Sen är det bara låta han gå fram när du ger han ett klartecken.
__________________
Senast redigerad av Wompa 2018-04-28 kl. 00:56.
Citera
2018-04-28, 00:53
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lonian
Sätt dig vid killens bord du är sugen på och prata med honom.
Går det inget vidare så är han säkert redan upptagen.

Om man - som jag - gått ut ensam, och tänker sätta sig vid hans bord; HUR exakt går man tillväga? Frågar man om det är ledigt? Vad säger man liksom när man ska slå sig ner? Och när vet man att han inte är intresserad, utan man gjort bort sig och bör gå igen?

Är det f.ö. märkligt om tjejen gått ut själv? Ska man isf ljuga om det?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback