Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-11-20, 22:50
  #385
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
Nej, det menade jag inte heller. Påpekade bara att det känns oskönt att denna person kan sitta på kunskap om sprängning. Kanske t.o.m. ha tillgång till medlen.


Nej Nej, kunskapen kommer inte därifrån då ett sprängföretag köper färdiga dynamitgubbar och trycker ner en tändhatt som dom kopplar ihop med andra. Går och läsa sig till hur man gör hemmagjorda precis överallt n*t*z**n är en snäll familj med. Dom va ganska ökända förr pga deras egenskap att använda händer. Har aldrig sett eller hört någon utav bröderna få stryk ärligt talat. Inte man mot man, men i dagens värld ingår skjutvapen och det är en tidsfråga innan någon som står utanför blir träffad av misstag. För dom som skjuter på varandra här måste tro att det funkar om man vrider armen som i gangsterfilmer. Dom skulle inte träffa de dom siktar på om dom så stog 2m bort. Gå ut i skogen och skjut på varandra istället. För nån dag ligger en unge med respirator pga skottskador. Dom kan lika väl vända sig 180 grader ifrån den man siktat på och tro att vinden ska fånga kulan. I min värld använder man skjutvapen om man vill döda, då köper man 100 skott och tränar upp sig med 95 av dom. Men Nej Nej, köpa begagnade med ett halvt mag som kan klicka när de väl gäller osv. Det är Värnamos finest
Citera
2020-01-07, 17:11
  #386
Medlem
anuspontens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johngold
------------------------------------------------------------------------------------------------
Jaså, du säger alltså att den dömda familjen är informatörer? Vad har du fått bevis ifrån det? Känner den familjen sen barnsben och hade dom varit det hade jag suttit i fängelse för längesen. Det är bara rykten som går i stora Värnamo, du bör inte lita på rykten som kommer i värnamo. Inget rykte i värnamo är 100% proper. Jag vet att dessa 2 har bråkat en väldigt lång tid. Alltifrån bilbränder till anklagelser hit och dit, dom var ju fan bästa vänner i princip tidigare. Sen var det någon tomte som snodde något och det eskalerade. Jag är 110% säker på att den som blev dömd, att hans son inte har gjort sig skyldig till det dom såkallade "kamraterna" anklagade honom för. Däremot kan ja också tycka att det är så fegt att dina "vänner" vilket jag tror det är, är så jävla fega och ger sig på en familj med 1 son gammal nog att försvara sig själv. Hota, elda bilar tex, men hade inte han varit så snäll som han är så hade det kunnat gå ännu värre. Han är en sjukt bra kille som inte tar skit av någon, om de så vore Putins arme som var på honom hade han aldrig backat och det är utav principskäl. Han är en bra kille och att rykten skadar dom för att folk tror att dom är "informatörer", så sjukt tråkigt när vi som verkligen känner dom vet att det inte är så. Men vi la oss inte i, trots erbjudan till familjen gjorde vi inget och respekterade det. Dom ville sköta allt ensamma och det gjorde dom ju bra, trots att den andra parten va vi säger i motsvarelse 20vs2.

Vill du veta hur jag vet att dom inte är informatörer? Hade dom varit det hade jag och mina vänner suttit i en fängelsehåla där dom kastat bort nyckeln till. Såna saker familjen vet om oss kan polisen inte "blunda för". Är helt bombsäker, kräver ett stort fett papper ifrån polisen där det står att dom är informatörer. Annars tycker jag du ska låta bli att kommentera.
. Sjukt snäll kille som slår ner en läkare, slänger sin fru från balkongen och skjuter på folk.
Trollolol
Citera
2021-01-09, 11:10
  #387
Medlem
spoilers avatar
Ansöker om nåd - vill vara med sin familj sin sista tid

https://sverigesradio.se/artikel/7642892
Citera
2021-01-24, 04:00
  #388
Medlem
vinpetrols avatar
Benådad.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jo...-av-regeringen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback