Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-12, 12:37
  #3577
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
När en brolier inom socialdemokratin förolämpade och slog en dörrvakt med invandrarbakgrund. En väldigt dråplig situation som är väl värd att minnas. Hon menade i sin tur att hon därigenom tappade allt förtroende för det svenska rättsväsendet.

Hon kallade honom dessutom "Svartskalle"!
Citera
2024-02-12, 21:29
  #3578
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Hon kallade honom dessutom "Svartskalle"!
Tror att hon kallade honom för blatte också, hursomhelst omdömeslöst och ett typ ex på politikerhyckleri.
Citera
2024-02-28, 23:53
  #3579
Medlem
Anna finns det mycket märkligt att säga om.

Hon var ju tillsammans med Thomas, sen hade hon en episod på droger där hon försummade sitt barn som då lyckades drunkna.
Givetvis en stor sorg.
På barnets begravning, i en kyrka med en liten kista och ledsna gäster, så chockade Anna och Thomas och mitt i begravningen flippades hela ceremonin och blev en överrasknings-vigsel av dem.

Folk på plats var chockade över smaklösheten och många gick hem. Det hela utmynnade i en knarkfest.
Inhyrd personal fakturerade senare Region Västerbotten, alltså Thomas arbetsgivare, för hans privata kostnader.

Jag föreställer mig att separationen nog varit till allas glädje. Däremot anar man ju att Simon kommer ångra att han slog sig i lag med Anna.
All knarkhandel i Vindeln utgår för övrigt från folkhögskolan och man kan nog ana att Anna inte är helt ovetande om detta.
Citera
2024-02-28, 23:57
  #3580
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Väldigt tragiskt, även om jag inte är särskilt förtjust i paret. Den tanke man inte gärna vill tänka men som obönhörligt tränger sig på är ju om de inte skulle kunna anlitat en barnvakt om de hade en större tillställning (som små barn inte brukar vara överdrivet roade av) om de bara haft en annan politisk hemvist?

Att hyra in personal var nog inte ett alternativ då festen i frågan primärt handlade om att knarka.
Anna själv var en mycket stor konsument av framförallt gräs.
Citera
ssu

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback