Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-05, 20:04
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saywhaat000
Grymt jobbat i så fall!

Vilka tillskott tar du utöver AAS?

Tack så mycket 💪såg att du låg på likadan kur med riktigt bra framsteg.
Tar aminosyror under träningspasset och en proteinshake direkt efter. Även en vitaminshot på morgonen, mivitotal från apoteket.
Citera
2018-06-06, 15:14
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TyrannosaurusKex
Tack så mycket 💪såg att du låg på likadan kur med riktigt bra framsteg.
Tar aminosyror under träningspasset och en proteinshake direkt efter. Även en vitaminshot på morgonen, mivitotal från apoteket.
Ja precis, siktar typ enbart på styrka även om volymen går hand i hand. Överraskande nöjd med vad man fått, kunde aldrig tro detta på lågdos och efter allt man läst inför start. Var helt inne på Dbol eftersom jag läst om störst ökningar där men nu i efterhand riktigt glad att man lyssnade på de med erfarenhet..

Däremot har jag nu fastnat med vikten, droppar typ 2kg under nätterna då jag svettas som en gris eftermiddag till sent på kvällen. Men så länge jag fortsätter öka i styrka så har jag svårt att motivera ökning av intag bara för att, ligger på plus men mtp svettningarna försvinner uppenbarligen mer än vad som behövs.
Citera
2018-06-11, 19:33
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saywhaat000
Ja precis, siktar typ enbart på styrka även om volymen går hand i hand. Överraskande nöjd med vad man fått, kunde aldrig tro detta på lågdos och efter allt man läst inför start. Var helt inne på Dbol eftersom jag läst om störst ökningar där men nu i efterhand riktigt glad att man lyssnade på de med erfarenhet..

Däremot har jag nu fastnat med vikten, droppar typ 2kg under nätterna då jag svettas som en gris eftermiddag till sent på kvällen. Men så länge jag fortsätter öka i styrka så har jag svårt att motivera ökning av intag bara för att, ligger på plus men mtp svettningarna försvinner uppenbarligen mer än vad som behövs.

Ja det gör ju de som tur är. Nej jag är också förvånad över hur mycket det här gett att ligga på så låg dos och så tidigt i kuren. Nog klokt att börja endast med en låg dos testo, verkar ju komma långt på de me.

Hur mycket har du ökat i kroppsvikt sen start? Haha ja svettningarna är inte nådiga, speciellt inte med värmen som har varit på sistone.
Citera
2018-06-11, 19:39
  #28
Medlem
Stick nummer 7

Varit bortrest under helgen så uppdateringen blir lite sen. Stick nr 7 i fredags.
Vilat lördag, söndag från gymmet men idag blev det ordentligt ryggpass. Fortsätter att öka på gymmet och fortfarande samma ös.
Fått nån till finne på bröstet men ingen fara utöver de.
Morgonvikt idag låg på 94,7kg
Kommer att smått öka intaget av mat under dagarna, ska försöka klämma in en till måltid.
Citera
2018-06-14, 00:06
  #29
Medlem
Stick nummer 8

Sattes tidigt i morse.
Syns en bra skillnad när man står framför badrumsspegeln, riktigt kul att se och en stor motivation till att köra ännu hårdare.
Börjar poppa upp ådror här och var som inte har synts tidigare.
Framförallt börjar axlarna få riktigt bra form, jävligt kul eftersom jag aldrig riktigt har varit nöjd med dom.
Test bokat via werlabs för att kolla nivåerna igen, tänkte få de gjort på fredag.
Inte lika snabb viktökning längre, ligger nu på 94,5kg.
Citera
2018-06-15, 19:20
  #30
Medlem
Fått svar från werlabs
Tog blodprov ca 40 timmar efter senaste sticket.

S-Testosteron 43 nmol/L
S-Östrodiol 703 pmol/L

Skyhögt värde på östro så det är dags att köra igång med adex. 0,5 e2d hade jag tänkt mig.
Vad tycker ni om det upplägget?
Citera
2018-06-15, 19:37
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TyrannosaurusKex
Fått svar från werlabs
Tog blodprov ca 40 timmar efter senaste sticket.

S-Testosteron 43 nmol/L
S-Östrodiol 703 pmol/L

Skyhögt värde på östro så det är dags att köra igång med adex. 0,5 e2d hade jag tänkt mig.
Vad tycker ni om det upplägget?
Yooooo jag som fick panik av 300pmol xD

Jag tog test dagen efter stick också och hade +55, tråkiga värden för dig!
__________________
Senast redigerad av saywhaat000 2018-06-15 kl. 19:40.
Citera
2018-06-17, 15:23
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saywhaat000
Yooooo jag som fick panik av 300pmol xD

Jag tog test dagen efter stick också och hade +55, tråkiga värden för dig!

Ja det va inte riktigt vad jag hade räknat med.
Men vafan bara att köra på som vanligt och även adex.
Inte märkt av några bieffekter och blodtrycket va okej
Citera
2018-06-17, 18:10
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TyrannosaurusKex
Ja det va inte riktigt vad jag hade räknat med.
Men vafan bara att köra på som vanligt och även adex.
Inte märkt av några bieffekter och blodtrycket va okej

Om du ökat ditt testo 4ggr och ditt östro 7ggr verkar du ha fungerande gear i alla fall
Kan ju vara bra att öka dosen AI till nästa kur så du slipper skyhögt östro som antagligen inte är så hälsosamt i långa loppet.
Citera
2018-06-18, 19:24
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Om du ökat ditt testo 4ggr och ditt östro 7ggr verkar du ha fungerande gear i alla fall
Kan ju vara bra att öka dosen AI till nästa kur så du slipper skyhögt östro som antagligen inte är så hälsosamt i långa loppet.

Ja men absolut 💪 nöjd men testosteron värdet iaf.
Ja blir det fler kurer i framtiden så går jag troligen på adex från start.
Förutom mitt höga östro så är jag väldigt nöjd med kuren än så länge.
Citera
2018-06-18, 19:32
  #35
Medlem
Stick nummer 9

Gjorde jävligt ont, vet inte om jag kom åt nålen innan så den vart trubbig men fan va de kändes.
Gått på adex sen jag fick svaren från werlabs, 0,5 varannan dag.
Inga känningar i bröst eller något annat så allt rullar på.
Fortsätter att öka i vikter på gymmet, framförallt i axlar.
Börjar se fina konturer på benen och även fått kommentarer om att vaderna har vuxit.
Har lagt till en extra måltid per dag sen några dagar tillbaka, ingen skillnad på kroppsvikten då jag vägde 94,6 i morse.
Kommer att fortsätta trycka mer och mer mat.
Citera
2018-06-28, 20:03
  #36
Medlem
Kanske är nämnt tidigare, men vad kör du för märke på testot? Kör hårt nu och njut av tiden on 😉

/Roddarn
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback