Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-25, 20:45
  #1
Administrator
admin5s avatar
SFW står för "Safe for Work" och är i korthet samma layout som det tidigare temat "Clean" men med Flashbacklogotypen (Axl Jansson) borttagen. Tanken med temat är att det ska underlätta för de som sitter på platser där man inte vill att omgivningen ska se var man är inloggad.

Nås via Kontrollpanelen - Redigera Alternativ - Tema


admin5
Citera
2018-04-25, 20:55
  #2
Moderator
^Eazs avatar
Nice, men var klickar jag för att komma tillbaka till Flashback.org?
Citera
2018-04-25, 21:04
  #3
Medlem
st0ckiss avatar
Trevligt tema! Stilrent och fint. Gillar att knappen för svara är omgjord till en pil bara
Citera
2018-04-26, 09:24
  #4
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
SFW står för "Safe for Work" och är i korthet samma layout som det tidigare temat "Clean" men med Flashbacklogotypen (Axl Jansson) borttagen. Tanken med temat är att det ska underlätta för de som sitter på platser där man inte vill att omgivningen ska se var man är inloggad.

Nås via Kontrollpanelen - Redigera Alternativ - Tema


admin5

Tjusigt!

Nu kanske man slipper "hjärtat i halsgropen" när någon plötsligt står bredvid en.
Citera
2018-04-26, 09:34
  #5
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Tjusigt!

Nu kanske man slipper "hjärtat i halsgropen" när någon plötsligt står bredvid en.
Varför får du hjärtat i halsgropen?
Citera
2018-04-26, 10:49
  #6
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Varför får du hjärtat i halsgropen?

Man ska göra annat på sin arbetstid.
Citera
2018-04-26, 13:01
  #7
Moderator
Gordon Blixts avatar
Och som framgår av rubriken handlar denna tråd alltså om SFW-temat. De av er som har åsikter om andra saker som borde eller inte borde genomföras får ta de diskussionerna någon annanstans än här.

/Mod
Citera
2018-04-27, 15:50
  #8
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
SFW står för "Safe for Work" och är i korthet samma layout som det tidigare temat "Clean" men med Flashbacklogotypen (Axl Jansson) borttagen. Tanken med temat är att det ska underlätta för de som sitter på platser där man inte vill att omgivningen ska se var man är inloggad.

Nås via Kontrollpanelen - Redigera Alternativ - Tema


admin5

Detta kanske vore något att inkorporera i SFW-temat?

(FB) Ändra färg på "Surfa osynlig" från vit till röd
Citera
2018-04-27, 16:06
  #9
Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Detta kanske vore något att inkorporera i SFW-temat?

(FB) Ändra färg på "Surfa osynlig" från vit till röd

Spontant så är jag inte helt övertygad om förträffligheten i det förslaget, men jag ska läsa igenom det ordentligt en gång till och se om jag möjligtvis missat någon vital del.


admin5
Citera
2018-04-27, 18:40
  #10
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Spontant så är jag inte helt övertygad om förträffligheten i det förslaget, men jag ska läsa igenom det ordentligt en gång till och se om jag möjligtvis missat någon vital del.


admin5

Hur kommer jag tillbaka till flashback.org?
Citera
2018-04-27, 20:35
  #11
Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Hur kommer jag tillbaka till flashback.org?

Har du inte hittat den knappen?

Det har faktiskt inte jag heller, jag skickar en arbetsorder till teknikerna på det.


admin5
Citera
2018-04-27, 20:55
  #12
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Har du inte hittat den knappen?

Det har faktiskt inte jag heller, jag skickar en arbetsorder till teknikerna på det.


admin5

Haha japps, störande som fan
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback