Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-25, 01:23
  #1
Medlem
Hej, har tagit rätt så mycket kokain det senaste, senaste linan för 1h sedan. Stoppade därefter i mig 100 mg tram. Bör jag oroa mig?
Läste först att det var lugnt, men med lite mer efterforskning såg jag att det kan vara rejält farligt. Ogillar att blanda, men insåg att jag behövde komma i säng. Och fick berättat att det inte var någon fara.

Kolat kan vara utbankat med amfetamin(osäker). Aldrig tagit tramadol innan, men dessa var 200mg med skåra i mitten, tog halva. De heter Tamol-XX från indien.

Blev rejält nervös. Hjälp råd och tips uppskattas!
Citera
2018-04-25, 01:27
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pankor
Hej, har tagit rätt så mycket kokain det senaste, senaste linan för 1h sedan. Stoppade därefter i mig 100 mg tram. Bör jag oroa mig?
Läste först att det var lugnt, men med lite mer efterforskning såg jag att det kan vara rejält farligt. Ogillar att blanda, men insåg att jag behövde komma i säng. Och fick berättat att det inte var någon fara.

Kolat kan vara utbankat med amfetamin(osäker). Aldrig tagit tramadol innan, men dessa var 200mg med skåra i mitten, tog halva. De heter Tamol-XX från indien.

Blev rejält nervös. Hjälp råd och tips uppskattas!

Det är lugnt, kollar du i flashback finns det ganska många värre kombinationer, däremot blir det ju svårt att sova med trammen då man aldrig lyckas somna, men iallafall det är OK lyckas du somna så är det nog lugnt, snorta inget mera bara =)
Citera
2018-04-25, 01:29
  #3
Medlem
MonkeyMens avatar
Hur mycket kola har du dragit under kvällen?

Om det inte är gigantiska mängder ska du klara dig fint men bli ganska groggy i skallen. Om det är gigantiska mängder så borde du knappt märka av trammen.

och ja, stor sannolikhet att det är galet bankat med tjack om du inte har världsbäst kontakter
Citera
2018-04-25, 01:31
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XX1
Det är lugnt, kollar du i flashback finns det ganska många värre kombinationer, däremot blir det ju svårt att sova med trammen då man aldrig lyckas somna, men iallafall det är OK lyckas du somna så är det nog lugnt, snorta inget mera bara =)


Okej, läste runt här i forumet och de avrådde från att ta den kombon.
Jag fick sagt att man enkelt kan sova på dem också. Kanske ska göra lite mer efterforskning framöver. Jäkligt dumt att stoppa i sig något man inte vet något om...
Citera
2018-04-25, 01:36
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pankor
Okej, läste runt här i forumet och de avrådde från att ta den kombon.
Jag fick sagt att man enkelt kan sova på dem också. Kanske ska göra lite mer efterforskning framöver. Jäkligt dumt att stoppa i sig något man inte vet något om...

Ja, se det som en läxa och gör efterforskning innan du stoppar i dig olika kombos.
Citera
2018-04-25, 01:47
  #6
Medlem
Max 1g. En halv tablett tram, dvs 100mg.
Citera
2018-04-25, 02:02
  #7
Medlem
Väldigt nojig. Bör jag ringa 112?
Citera
2018-04-25, 02:20
  #8
Medlem
JussiBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankor
Hej, har tagit rätt så mycket kokain det senaste, senaste linan för 1h sedan. Stoppade därefter i mig 100 mg tram. Bör jag oroa mig?
Läste först att det var lugnt, men med lite mer efterforskning såg jag att det kan vara rejält farligt. Ogillar att blanda, men insåg att jag behövde komma i säng. Och fick berättat att det inte var någon fara.

Kolat kan vara utbankat med amfetamin(osäker). Aldrig tagit tramadol innan, men dessa var 200mg med skåra i mitten, tog halva. De heter Tamol-XX från indien.


Blev rejält nervös. Hjälp råd och tips uppskattas!



Gå och lägg dig bara. Du verkar ju inte ha tagit överdos, då skulle du inte skriva här.
Citera
2018-04-25, 07:12
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pankor
Hej, har tagit rätt så mycket kokain det senaste, senaste linan för 1h sedan. Stoppade därefter i mig 100 mg tram. Bör jag oroa mig?
Läste först att det var lugnt, men med lite mer efterforskning såg jag att det kan vara rejält farligt. Ogillar att blanda, men insåg att jag behövde komma i säng. Och fick berättat att det inte var någon fara.

Kolat kan vara utbankat med amfetamin(osäker). Aldrig tagit tramadol innan, men dessa var 200mg med skåra i mitten, tog halva. De heter Tamol-XX från indien.

Blev rejält nervös. Hjälp råd och tips uppskattas!

Lungt. Jag har blandat 1000mg tram och kola. Och på det benso. Ingen fara med det lilla du tagit.
Såklart beror det på tolerans,men andas lungt,koppla av och njut.
Citera
2018-04-25, 08:35
  #10
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankor
Väldigt nojig. Bör jag ringa 112?
Nej.

z
Citera
2018-06-28, 06:07
  #11
Medlem
Breifists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankor
Väldigt nojig. Bör jag ringa 112?
Senaste aktivitet: 2018-04-25 02:39

TS har inte varit inloggad mer efter detta. Hoppas han är okej..
Citera
2019-12-06, 10:18
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Breifist
Senaste aktivitet: 2018-04-25 02:39

TS har inte varit inloggad mer efter detta. Hoppas han är okej..

Fortfarande inget, hoppas inte han brände sig rejält bara :/
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback