Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-12-30, 17:40
  #25
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackabajsare
Lionel Hutz, attorney at law... hahaha.

Är denne Kristofer Stahre brorsa med fotbollstränaren Micke Stahre?
Ja!
Citera
2019-01-05, 13:34
  #26
Medlem
storpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Jag antar att jag har fått svar på min fråga och att det tydligen är god sed att som brottmålsadvokat annonsera efter klienter.
God sed vet jag inte.

Vill man förlora är Stahre-Persson en byrå man väljer.
Citera
2019-01-05, 21:42
  #27
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storpungen
God sed vet jag inte.

Vill man förlora är Stahre-Persson en byrå man väljer.

Ah, så kanske bristen på återkommande kunder är ett skäl att annonsera...
Citera
2019-01-06, 00:12
  #28
Medlem
gersmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Inget fel i de.
Tycker TS nedvärderar Flashback.
FB går knappast att nedvärdera men de nya unga advokaterna har en känsla för rättvisa och bevisföring kontra juridik. Klart de ska göra reklam.
Citera
2019-01-24, 03:46
  #29
Avstängd
Akta er för den advokatbyrån. Dom är väldigt duktiga på en, att salta på räkningen som vi skattebetalare står för.

Snubben som skulle representera mig i ett mål det första han gör när vi träffas första gången är att ge mig visitkort så att jag ska dela ut det till mina polare. Vill du bli dömd så ta dom annars är det bättre att presentera sig själv än att ha dom som advokat i ett mål.
Citera
2019-09-14, 00:41
  #30
Medlem
kukflashs avatar
Dom brukar annonsera på Spotify nu (Ja, jag använder gratisversionen....)
Citera
2021-08-22, 02:30
  #31
Medlem
jtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -2019-
Akta er för den advokatbyrån. Dom är väldigt duktiga på en, att salta på räkningen som vi skattebetalare står för.

Snubben som skulle representera mig i ett mål det första han gör när vi träffas första gången är att ge mig visitkort så att jag ska dela ut det till mina polare. Vill du bli dömd så ta dom annars är det bättre att presentera sig själv än att ha dom som advokat i ett mål.


Ja, deras advokater är väldigt efterfrågade så inför initiala förhören skickar dom jurister. Ditt påstående är rent skitsnack då jag tidigare i år blev dömd till 5 månader och åtalet var på 12.5. Min advokat är för alltid Kristofer Stahre.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback