Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-05-16, 11:28
  #37
Medlem
Flusons avatar
Meditation kanske skulle vara något för dig
Citera
2018-05-25, 20:21
  #38
Medlem
swed...s avatar
En mindre dos svamp kanske? Typ max 1gram.. Då slipper du det vidriga beroendet som benzo medför.. Sen att du kan plocka det själv i Sverige till ingen kostnad är ännu ett pluss... Bara läsa på lite och ta sporavtryck på det du plockat så du känner dig säker på att du plockat rätt svamp (Toppslätskivling att rekommendera)
Citera
2018-05-26, 12:43
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Meditation kanske skulle vara något för dig

Är öppen för detta! Aldrig testat förövrigt.
Citera
2018-05-26, 20:43
  #40
Medlem
CarlXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Haha, ett härligt svar här. Jag hör dig allt och om någon här dyker upp med något osyntetiskt för detta ändamål jag är ut efter så vinner han eller hon högsta pris!
Ett bra ligg kanske vore något.
Citera
2018-05-26, 22:26
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlXII
Ett bra ligg kanske vore något.

Jag kan inte få ligg min vän!
Citera
2018-05-26, 22:53
  #42
Medlem
CarlXIIs avatar
Tusan också, nej det kan vara svårt. Minns att det åtminstone har funnits oxytocin (kärlek) att köpa på vial så man kan injicera. Har inte provat dock. Det bästa hormon jag provat för ändamålet är DSIP, mycket effektivt för att sänka stress. Jag slutade för fick ont i prostatan, så se upp med det.
Citera
2018-05-26, 22:59
  #43
Medlem
spyder123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Är öppen för detta! Aldrig testat förövrigt.
Meditation kan försätta en i ett tillstånd där huvudet är helt tomt. Man tänker inte på någonting. Man bara sitter där och lyssnar, och världen är fullkomligt fridfull. Meditation kan vara helt fantastiskt, man måste bara ta sig igenom den här jobbiga tröskeln i början när man inte klarar av att koncentrera sig. Sålänge man fortsätter så kommer det tystna mer och mer... och till slut är det helt tyst. Det är samma känsla vissa känner igen sig i när man kollar på en fantastisk utsikt, eller sitter vid en eld, eller kollar upp mot natthimlen. Fast med meditation blir den känslan permanent.

Rekommenderar headspace.com om man vill ha guidad meditation (100 kr/mån). Se: https://www.youtube.com/watch?v=lACf4O_eSt0
__________________
Senast redigerad av spyder123 2018-05-26 kl. 23:04.
Citera
2018-05-26, 23:02
  #44
Medlem
CarlXIIs avatar
Kom på att CBD olja är värt ett försök, det ger ett lugn och är ofarligt.
Citera
2018-06-04, 11:10
  #45
Medlem
FolsomPrisonBluess avatar
Som någon redan sagt, meditation! Skulle nog vara perfekt för dig! Finns videor med guidad meditation på youtube om du känner att det är svårt att börja.
Jag mår så mycket bättre sedan jag började meditera. Rekommenderar det starkt!
Prova detta innan du går på någon drog.
Citera
2018-06-10, 03:48
  #46
Avstängd
Plaguetongues avatar
MDMA om du bara vill känna dej på bra humör
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback