Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-24, 19:44
  #1
Medlem
Hej! Det är verkligen första gången jag postar här på drogforumet och förövrigt kan jag noll om narkotika men..

Sedan ett tag tillbaka nu så har jag sökt efter ett sätt att känna ett avkopplande harmoniskt lugn inom mig och gärna som också alstrar en våg av värme i kroppen. Detta är allt egentligen. Så jag undrar om det finns det något där ute som kan uppfylla detta och finns det lagliga sätt på att få tag på det? Finns det i form av tabletter?

Observera förövrigt att jag vill inte bli "onykter" om ni hänger med utan klar i huvudet. Jag vill bara känna detta harmoniska lugnande och gärna värme också. Och jag vill helst inte bli kriminell på kuppen! :]



En långsökt tråd kanske men värt ett försök!
Citera
2018-04-24, 19:55
  #2
Medlem
Helt klart opiater, få jävligt ont nånstans så får du morfin på sjukan, eller kanske typ oxycontin utskrivet från apoteket, om du nu måste ha det lagligt
Citera
2018-04-24, 19:58
  #3
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grabbh
Helt klart opiater, få jävligt ont nånstans så får du morfin på sjukan, eller kanske typ oxycontin utskrivet från apoteket, om du nu måste ha det lagligt
This. Så enkelt är det. Tyvärr.
Citera
2018-04-24, 20:03
  #4
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Som tidigare, opiater/opioider. Men det är faktiskt knark på riktigt och riskabelt och jätteolagligt.

Samma sak uppnås med cannabis, men det kräver rätt "set & setting" för den ovana, men är man själv och dricker ett par bärs (inte många) innan lär man nog hamna i önskat tillstånd även om man nybörjare.
Citera
2018-04-24, 20:10
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grabbh
Helt klart opiater, få jävligt ont nånstans så får du morfin på sjukan, eller kanske typ oxycontin utskrivet från apoteket, om du nu måste ha det lagligt

Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
This. Så enkelt är det. Tyvärr.

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.J.Pilvikukka
Som tidigare, opiater/opioider. Men det är faktiskt knark på riktigt och riskabelt och jätteolagligt.

Samma sak uppnås med cannabis, men det kräver rätt "set & setting" för den ovana, men är man själv och dricker ett par bärs (inte många) innan lär man nog hamna i önskat tillstånd även om man nybörjare.

Så. Hur hade ni gått tillväga för att få Oxycontin utskrivet ifrån Apoteket? Slå foten i betongvägg så hårt jag kan? Jag läste förövrigt också om biverkningarna och det med svårigheter att andas, det lät inget vidare. Jag vill ju helst känna behag genom hela resan. I övrigt vad jag läste så ser väl det rätt okej ut annars förutom också att det är beroende framkallande.

Apropå tabletterna. Hur stor skada gör det på mina inre organ?
__________________
Senast redigerad av Cauvie 2018-04-24 kl. 20:13.
Citera
2018-04-24, 20:19
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Så. Hur hade ni gått tillväga för att få Oxycontin utskrivet ifrån Apoteket? Slå foten i betongvägg så hårt jag kan? Jag läste förövrigt också om biverkningarna och det med svårigheter att andas, det lät inget vidare. Jag vill ju helst känna behag genom hela resan. I övrigt vad jag läste så ser väl det rätt okej ut annars förutom också att det är beroende framkallande.

Apropå tabletterna. Hur stor skada gör det på mina inre organ?
klart det är beroendeframkallande, det e alla droger ju. Hmm börja säga att du har ont i ryggen, dom kmr säkert måsta gå igenom en hel drös olika läkemedel osv innan du får oxycontin, det är mke enklare att bara köpa från nått nätapotek om du nu verkligen känner att du måste ha det.

Svårt att andas? Det är inte svårt att andas men om du tar för mycket så slutar du andas :P

Det är behag genom hela resan, du kan spy men du kmr tycka det känms bra och skönt, iprincip allt känns bra o skönt.

Men det är en tung drog! Jag kan rekommendera dej kratom, googla på scandinavian speciosa, det är en växt med opiatliknande verkningar! Lagligt att inneha då man kan göra tvål av det. Det är mycket lättare än oxycontin ex! Låter som en perfekt drog för dej som inte vill bryta lagen, och säkert inte har någon tolerans whatsoever!

Opiatet är jättesnälla mot kroppen sålänge man int missbrukar det!
Citera
2018-04-24, 20:24
  #7
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Så. Hur hade ni gått tillväga för att få Oxycontin utskrivet ifrån Apoteket? Slå foten i betongvägg så hårt jag kan? Jag läste förövrigt också om biverkningarna och det med svårigheter att andas, det lät inget vidare. Jag vill ju helst känna behag genom hela resan. I övrigt vad jag läste så ser väl det rätt okej ut annars förutom också att det är beroende framkallande.

Apropå tabletterna. Hur stor skada gör det på mina inre organ?

Du kan nog inte skada dig tillräckligt för att få oxy utan att också få men för livet.

Skall du prompt ha opioider med alla risker det innebär så rekommenderar jag tramadol som din lokala orten-snubbe nog troligen tillhandahåller för från 300 spänn för 10 x 100 mg. Det lär bli billigare med tiden och i bulk. De är inte lika kriminella att hantera som oxy heller.

Tugga i dig 3 st till att börja med, de har en lätt serotonerg effekt också som är trevlig i jämförelse med andra opioider.
Citera
2018-04-24, 20:25
  #8
Medlem
Annars finns det ju helt lagliga sätt att uppnå detta på.

Ensam i en skog, vid en eld med en kopp kaffe.

Allt behöver inte vara så syntetiskt.
Citera
2018-04-24, 20:34
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Insertnickname
Annars finns det ju helt lagliga sätt att uppnå detta på.

Ensam i en skog, vid en eld med en kopp kaffe.

Allt behöver inte vara så syntetiskt.

Håller med.
Tar man en plågsamt kall dusch så kommer ruset och värmen när man sedan är torr och klär på sig, finns ju andra sätt att nå endorfiner lagligt.
Citera
2018-04-24, 20:40
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grabbh
klart det är beroendeframkallande, det e alla droger ju. Hmm börja säga att du har ont i ryggen, dom kmr säkert måsta gå igenom en hel drös olika läkemedel osv innan du får oxycontin, det är mke enklare att bara köpa från nått nätapotek om du nu verkligen känner att du måste ha det.

Svårt att andas? Det är inte svårt att andas men om du tar för mycket så slutar du andas :P

Det är behag genom hela resan, du kan spy men du kmr tycka det känms bra och skönt, iprincip allt känns bra o skönt.

Men det är en tung drog! Jag kan rekommendera dej kratom, googla på scandinavian speciosa, det är en växt med opiatliknande verkningar! Lagligt att inneha då man kan göra tvål av det. Det är mycket lättare än oxycontin ex! Låter som en perfekt drog för dej som inte vill bryta lagen, och säkert inte har någon tolerans whatsoever!

Opiatet är jättesnälla mot kroppen sålänge man int missbrukar det!

Det här börjar låta lite halvläskigt. Visste inte att Oxycontin var så tung! Kan tillägga att det inte krävs något jätte starkt för en noob som mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.J.Pilvikukka
Du kan nog inte skada dig tillräckligt för att få oxy utan att också få men för livet.

Skall du prompt ha opioider med alla risker det innebär så rekommenderar jag tramadol som din lokala orten-snubbe nog troligen tillhandahåller för från 300 spänn för 10 x 100 mg. Det lär bli billigare med tiden och i bulk. De är inte lika kriminella att hantera som oxy heller.

Tugga i dig 3 st till att börja med, de har en lätt serotonerg effekt också som är trevlig i jämförelse med andra opioider.

Har ingen lust att köpa av en sådan "orten kille". Men tack för tipset, drog en google på produkten.
__________________
Senast redigerad av Cauvie 2018-04-24 kl. 20:47.
Citera
2018-04-24, 20:44
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insertnickname
Annars finns det ju helt lagliga sätt att uppnå detta på.

Ensam i en skog, vid en eld med en kopp kaffe.

Allt behöver inte vara så syntetiskt.

Haha, ett härligt svar här. Jag hör dig allt och om någon här dyker upp med något osyntetiskt för detta ändamål jag är ut efter så vinner han eller hon högsta pris!

Om det finns någon hemlig, jätte stark Te sort därute som kan framkalla dessa endorfiner vore ju det bästa eller något mera lätt syntetiskt. Kruxet är att jag i överlag gärna vill bli "tagen med storm" och därmed slutar det med något syntetiskt ändå i värsta fall.
Citera
2018-04-24, 20:52
  #12
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Haha, ett härligt svar här. Jag hör dig allt och om någon här dyker upp med något osyntetiskt för detta ändamål jag är ut efter så vinner han eller hon högsta pris!

Om det finns någon hemlig, jätte stark Te sort därute som kan framkalla dessa endorfiner vore ju det bästa eller något mera lätt syntetiskt. Kruxet är att jag i överlag gärna vill bli "tagen med storm" och därmed slutar det med något syntetiskt ändå i värsta fall.
Den som jämför opiater med kaffe i skogen har inte testat bra opiater. Det är tyvärr den enkla sanningen.

Oxynorm, oxycontin eller motsvarande är nog det bästa om du inte ska gå på heroin direkt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback