Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-11, 22:37
  #589
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnneknorrhane
Japp, en en riktig riktig Äcklig, otäck och farlig människa är det. Hånflinande helt utan verklighetsförankring. Fy fan, vill bara spy när jag ser henne i massmedia.

Instämmer till fullo. För att hon inte har förmågan att samarbeta med allianspartierna väljer hon kommunistblocket istället. Helt ofattbart att man kan gå till val i en alliansregering, låta folket rösta och sedan byta sida..... Det borde inte ens vara lagligt då man röstar på centern under förutsättning att de är med alliansen!
Tror hon redan gjort bort sig så mycket och tappat många väljare så enda utvägen är att gå ihop med kommunisterna!
Tänk om vi skulle få Herr Löfven som statsminister och Fru Lööf som Vice statsminister..... Kan inte tänka mig två sämre personer: den ene kan knappt prata och uttrycka sig samt saknar helt ledarskap medan den andra inte kan sluta prata, är helt självupptagen och har grava samarbetsproblem!
Är det det bästa Sverige har?
Heja Sverige 👌
Citera
2019-01-11, 23:01
  #590
Medlem
Oj vilken svekdebatt det kommer att bli inom L och C!

Dessutom känns det som att I synnerhet C kraftigt har överskattat sin reella makt över den kommande regeringen. Löfven kommer givetvis inte att agera springpojke för C:s nyliberalisering och några snabba, genomgripande förändringar, typ införande av marknadshyror i storstäderna eller avskaffat LAS inom 2-3 år, lär det inte bli, snarare småskaliga försök, tröskande i långbänk och krypfart på all reell förändring på dessa områden.
Citera
2019-01-12, 17:48
  #591
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vildgrisen
Ser ni hur genuint lycklig svinet är över att hon snor miljardbelopp av skattebetalarnas pengar och ger bort till lycksökare från afghanistan?
https://www.facebook.com/loofannie/v...1258435649393/

Hon är OTÄCK!
Och jag gillar ändå Centerpartiet i ett historiskt perspektiv, men med Annie i ledningen är detta ett ondskefullt parti som bara vill gynna extremister och terrorister.

Annie Lööf. Marcus Wallenberg,fysik prof Johanna Rosén, Carl Bildt, Stefan Löfven, Fredrik Reinfeldt, Anders Borg mfl mfl - vad har dom gemensamt? Jo. de har alla varit Bilderberggruppens gästeroch tagit del av de topphemliga förhandlingarna som försiggår där. Och så har de förstås gemensamt mycket höga och stabila inkomster och samhällspositioner. Jag undrar hur det står till med pengarna? Är Soros med på ett hörn och stöttar ekonomiskt de olika makthavarna? Oavsett alla politiska floskler och lögner som dom sprider omkring sig så är det säkerligen "follow the money" som gäller. Offshore konton någon...
Citera
2019-06-25, 15:43
  #592
Avstängd
Annie Löff är en farlig individ, en av de farligaste människor som befinner sig här i landet. När ska någon sätta stopp?
Citera
2019-11-28, 20:08
  #593
Avstängd
Ska Annie Löff, ledare för det genomruttna centerpartiet, få finnas kvar?

Jag tycker inte det. Hennes rätt att få finnas har upphört.

Vad tycker ni?

Ös på!
Citera
2022-08-17, 08:38
  #594
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giraffstallet
Ska Annie Löff, ledare för det genomruttna centerpartiet, få finnas kvar?

Jag tycker inte det. Hennes rätt att få finnas har upphört.

Vad tycker ni?

Ös på!

I och med att Lööf nu öppet deklarerat att hon vill sitta i en S-ledd regering så kommer C att kollapsa. Om hon får sitta i regeringen kommer hon förstås att bli kvar som partiledare, vilket är en katastrof för partiet. Då är det tveksamt om det någonsin kan återhämta sig. Om det inte blir någon S-regering kommer hon att avgå efter valfiaskot. Troligen inte redan på valnatten, som det spekuleras i. Löff må vara en idiot, men hon gör inte samma misstag som Reinfeldt.

Vem tar över?

Det spekuleras i Linda Modig och Martin Ådahl. Frågan är om inte Modig har för många lik i garderoben (med bl.a. koppling till MC-gäng) för att bli det? Ådahl vet ju alla vad det är för en pajas efter uttalanden i TV.

Det skulle gå rätt utför för C om någon av dem väljs, men partiet är kanske utom räddning så det spelar förmodligen ingen roll vem som tar över.

Finns det andra kandidater?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback