Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-24, 13:09
  #1
Avstängd
Hej behöver hjälp med hemsida för ett hunddagis vill ha ett webbhotell med stöd för att kunna lägga egna menyknappar formade som hundar eller hundben med text.
Enda två kraven e att webbhotellet ska ha .se domäner samt att de inte ska kosta mer än 1200 för 1år!!

Det är ett akut läge alla tips är tacksamma haha.
Citera
2018-04-24, 13:19
  #2
Medlem
[Assman]s avatar
Miss hosting, osäker om knapparna dock.
Citera
2018-04-24, 13:57
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av [Assman]
Miss hosting, osäker om knapparna dock.
Ska kolla på det aldrig hört talas om det, har bara använt webnode samt weebly tidigare så ska kolla det, tack!
Citera
2018-04-24, 16:05
  #4
Moderator
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av it.nyborjaren
Hej behöver hjälp med hemsida för ett hunddagis vill ha ett webbhotell med stöd för att kunna lägga egna menyknappar formade som hundar eller hundben med text.
Enda två kraven e att webbhotellet ska ha .se domäner samt att de inte ska kosta mer än 1200 för 1år!!

Det är ett akut läge alla tips är tacksamma haha.
Det där har ju inget alls att göra med webhotellet, det är ju sidan som webhotellet hostar som har denna feature.
Citera
2018-04-24, 16:13
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av it.nyborjaren
Hej behöver hjälp med hemsida för ett hunddagis vill ha ett webbhotell med stöd för att kunna lägga egna menyknappar formade som hundar eller hundben med text.
Enda två kraven e att webbhotellet ska ha .se domäner samt att de inte ska kosta mer än 1200 för 1år!!

Det är ett akut läge alla tips är tacksamma haha.
Det du egentligen efterfrågar är en tjänst där man kan skapa egna hemsidor som ex. Wix.com. Testa Wix och se om det uppfyller dina krav. Kostar inte särskilt mycket, men är ganska begränsad eftersom man använder deras tjänst för att skapa sidan.

Annars så duger vilket webbhotell som helst eftersom knapparna inte har något att göra med webbhotellet utan handlar om designen av webbsidan.
Har man lite mer kunskap om hur man gör en webbsida så tycker jag det är vettigt att köra en Wordpress-installation på ex. one.com. Billigt och enkelt.

Har man ännu mer kunskap så ställer man inte ens sån här fråga
Citera
2018-04-24, 18:28
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Proton
Det där har ju inget alls att göra med webhotellet, det är ju sidan som webhotellet hostar som har denna feature.
Oj hahaha ja men aa som du sa då. Är inte direkt erfaren utan gjort 2sidor o går i 9an så snart kommer de erfarenheter tills dess e ja amatör. Hahah men ja har du tips på hostar för sånna webhotell jag beskrev😂
Citera
2018-04-24, 18:29
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av e7andy
Det du egentligen efterfrågar är en tjänst där man kan skapa egna hemsidor som ex. Wix.com. Testa Wix och se om det uppfyller dina krav. Kostar inte särskilt mycket, men är ganska begränsad eftersom man använder deras tjänst för att skapa sidan.

Annars så duger vilket webbhotell som helst eftersom knapparna inte har något att göra med webbhotellet utan handlar om designen av webbsidan.
Har man lite mer kunskap om hur man gör en webbsida så tycker jag det är vettigt att köra en Wordpress-installation på ex. one.com. Billigt och enkelt.

Har man ännu mer kunskap så ställer man inte ens sån här fråga

Som jag skrev till han ovan är 15 bast o har inte hunnit långt i branschen hahaha, men ska kolla lyckas jag så kör jag WordPress via One.com
Tack!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback