Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-24, 01:08
  #1
Medlem
Gatorades avatar
Fredag 15.00.
Börjar dricka.

Lördag 02.30
2 g kokain. Åker hem drar kanske 1,3 g och går sen och lägger mig. Somnar 08.00.

Lördag 18.30
Inte käkat någonting sen fredag, åker vidare och börjar festa igen.

Måndag 13.00
Vaknar efter cirka 27h konstant drickande och någon rc som kallas kristall, oklart vad det är men påminner och mephedrone(stavning?). Även 1g kokain under perioden. Uppskattat kanske 2 g kristall.

Måndag 18.30
Dricker cirka 6 5,2 öl och tar det lite lugnt.

22.00
Har en halv gubbe kokain kvar och varför spara.

Fråga:
Jag käkade middag i fredags runt 19.00 och efter det käkade jag måndag runt 18.00 en meny på donken. Mår helt ok nu men vad kan hända? Förstår ju själv att cirka 13 h sömn på 3 dygn är för lite men vill gärna trycka ut det sista som går nu..

Hur stor är risken att något händer och vad skulle hända isf?
Citera
2018-04-24, 01:15
  #2
Medlem
Du har tillfört en del skadliga ämnen till din kropp på väldigt kort tid och period, det kan man inte argumentera emot. Hade jag varit dig så hade jag känt av varningstecken som ökad hjärtrytm eller bröstont, pulserande smärta. Det bästa du kan göra är att dricka mycket vatten, sträcka på dig, vila eller ta en liten promenad
Citera
2018-04-24, 01:16
  #3
Medlem
maxatdunders avatar
Vad tror du själv mannen, du behöver vatten , äta nyttigt och ta vitamin/kosttillskott för ditt race lät inge vidare!
Citera
2018-04-24, 01:18
  #4
Medlem
Gatorades avatar
Blir vatten och 50 mg lergigan och sen sängen. Jag ser vad ni skriver och är ju så klart inne på samma bana.

Ok att ta lergigan?
Citera
2018-04-24, 01:24
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gatorade
Blir vatten och 50 mg lergigan och sen sängen. Jag ser vad ni skriver och är ju så klart inne på samma bana.

Ok att ta lergigan?
Ät massa rå vitlök istället Det rensar bort en massa skit i kroppen med ett ämne som heter allicin, låter konstigt men testa.
Citera
2018-04-24, 01:31
  #6
Medlem
Gatorades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crackhacklack
Ät massa rå vitlök istället Det rensar bort en massa skit i kroppen med ett ämne som heter allicin, låter konstigt men testa.

Fyfan det där låter hårdare än hela helgen! =D

Hur fan ska man äta vitlöken? Rå kommer ju aldrig funka..
Citera
2018-04-24, 01:38
  #7
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
På riktigt så är ditt bekymmer hur du ska gå tillväga att "maxa" ut det sista med narkotikan utan att det blir farligt!?

Stämmer det så har du problem, allvarliga problem. Ta och rök en holk, ät lite mat och massa vätska sen försök sova istället.
Du förstör ju förfan din kropp och att du inte inser hur sjukt det låter. Har du läst vad du själv skrivit? Ta första bästa taxi in till öppen psyk om du har något vett kvar i skallen, allvarligt talat...

Något av det värsta jag läst på länge.
Citera
2018-04-24, 02:04
  #8
Medlem
Gatorades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
På riktigt så är ditt bekymmer hur du ska gå tillväga att "maxa" ut det sista med narkotikan utan att det blir farligt!?

Stämmer det så har du problem, allvarliga problem. Ta och rök en holk, ät lite mat och massa vätska sen försök sova istället.
Du förstör ju förfan din kropp och att du inte inser hur sjukt det låter. Har du läst vad du själv skrivit? Ta första bästa taxi in till öppen psyk om du har något vett kvar i skallen, allvarligt talat...

Något av det värsta jag läst på länge.

Nu när jag läser det igen så har du helt rätt i det du skriver. Så nu blir det sängen.

Tack för örfilen! Men man måste väl kunna käka lergigan utan att oroa sig?
Citera
2018-04-24, 02:12
  #9
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gatorade
Nu när jag läser det igen så har du helt rätt i det du skriver. Så nu blir det sängen.

Tack för örfilen! Men man måste väl kunna käka lergigan utan att oroa sig?

Bra att du inser det! Lergigan kan du allt ta några av. Men överdriv inte bara eftersom kroppen är nog stressad efter din helg. Så håll dig under 100mg lergigan, enligt min åsikt.

Det kommer fler helger. Bättre ta 1-2 dagar och festa på och sen låta kroppen vila sig. Mycket destruktivt att köra på tills kroppen mer eller mindre kollapsar

Lycka till och må bäst. Nu ska jag vila upp min kropp och knopp för natten!
Citera
2018-04-24, 02:27
  #10
Medlem
Gatorades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Bra att du inser det! Lergigan kan du allt ta några av. Men överdriv inte bara eftersom kroppen är nog stressad efter din helg. Så håll dig under 100mg lergigan, enligt min åsikt.

Det kommer fler helger. Bättre ta 1-2 dagar och festa på och sen låta kroppen vila sig. Mycket destruktivt att köra på tills kroppen mer eller mindre kollapsar

Lycka till och må bäst. Nu ska jag vila upp min kropp och knopp för natten!

Uppskattar din åsikt, 50 mg lergigan och nu är det tack och god natt!
Citera
2018-04-24, 02:57
  #11
Medlem
Jadu ts tur du lever iaf! Men du slår nog knappast något världsrekord i ålder.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback