Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-26, 01:27
  #181
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Contant
Jag blir riktigt illa berörd över dina inlägg. Ser att jag inte är ensam om detta.
Det du kan, och borde göra, är att ta ett kliv ut ur ditt ego. Gör som man ska när man valt att bli förälder. Sätt dig själv i andra rummet. Se din dotter som inget annat än en prinsessa.
Du kommer vilja strypa henne med pianotråd x antal gånger, innan hon är vuxen. Det tillhör, men hon skall alltid vara din prinsessa. Ingen tjej/kvinna, som väljer att leka porrfilm i din dotters närvaro, skall kunna kräva din uppmärksamhet på sådant sätt, att det ger din dotter obehag.
Det går att bita i kudden.

Och ja, jag har barn. Jag har ett enormt behov av sex, har haft mina barn varannan vecka. Då stönade jag så grannarna grät ena veckan, andra veckan, tyst som i graven.
Fortfarande kåt, fortfarande förälder. Balans...
Nu har jag barnen på heltid, alltså är det kudden som gäller. Respekt, respekt, respekt. Det är så jävla mycket viktigare än du verkar tro.
Tänk på vart du sätter ribban. Du visar henne hur kvinnor ska behandlas. Dina kvinnor, som du väljer att ha i din dotters närhet, dessa visar henne hur en kvinna skall bete sig.

Grannarnas barn är det inte så noga med?
Citera
2018-04-26, 01:39
  #182
Medlem
Contants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliwood
Grannarnas barn är det inte så noga med?

Om du inte har Aspberger, läs med glimten i ögat. Det är inte så svårt. Nu är mina grannar dock 81 år, med väldigt nedsatt hörsel. Deras söner bor inte hemma längre, så eventuella stön, når inte fram till dem.
Tur va?
__________________
Senast redigerad av Contant 2018-04-26 kl. 01:42.
Citera
2018-04-26, 14:01
  #183
Medlem
rostigamazons avatar
Ge dottern lite sexualundervisning, vuxna människor knullar och stönar, det är inget konstigt, när hon blir äldre kommer hon nog göra detsamma. Så enkelt löser man det, och sen kan socialen fortsätta med sin bidragspolitik.
Citera
2018-04-26, 14:42
  #184
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rostigamazon
Ge dottern lite sexualundervisning, vuxna människor knullar och stönar, det är inget konstigt, när hon blir äldre kommer hon nog göra detsamma. Så enkelt löser man det, och sen kan socialen fortsätta med sin bidragspolitik.

Eller säg bara "du är för ung för att förstå det", som man gör med med alkohol, banklån, bilkörning, röstning i riksdagsvalet och varför man inte får springa runt med vassa saxar.

Man behöver inte ge undervisning, men kan svara så gott det går oavsett om det kommer enstaka frågor eller ett abnormt intresse.

Det kanske räcker med att säga "vi har sex" för att ungen ska bli nöjd och fortsätta knyppla sina jävla blommor.
Citera
2018-04-27, 01:28
  #185
Medlem
Snopphanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostigamazon
Ge dottern lite sexualundervisning, vuxna människor knullar och stönar, det är inget konstigt, när hon blir äldre kommer hon nog göra detsamma. Så enkelt löser man det, och sen kan socialen fortsätta med sin bidragspolitik.

När hon blir äldre kommer hon att vara en ganska snurrig tjej om inte den här snubben inte skärper sig. Alltså, han har en jävligt aggressiv attityd mot dottern, frånsett allt annat. Inte bara mot mamman. och nä, det är inte bra för små barn att deras föräldrar drar hem en massa olika, och har orgier på högsta volym. Det borde hon slippa.
Citera
2018-04-27, 14:37
  #186
Medlem
Lol har du inte en extra kudde som du kan använda för att dämpa ljudet?

Soc. Tanterna kommer göra allt de kan för att jävlas med dig så lycka till!
Citera
2018-04-27, 16:35
  #187
Medlem
Trigglypuffs avatar
Barn verkligen älskar att det springer olika mammafigurer in i och ut ur deras liv. Sen lägg till att höra sin pappa utföra en sexakt med olika okända kvinnor.

Ingen mönsterfarsa direkt.

Normala manniskor tar inte hem sina nya partners innan det är väldigt seriöst. Just för att barn är känsliga för att släppa vuxna in på livet och sedan aldrig träffa dem igen. Inte den trygga plats som deras hem ska vara direkt.

Än mindre tar man hem ett jäkla ragg och spänner på när dottern är vaken.

Fifan
Citera
2018-05-07, 12:03
  #188
Medlem
Vilja-s avatar
Barn ska inte tvingas höra sin pappa ha sex, det är en form av övergrepp. Sluta genast och be om ursäkt.
Citera
2018-05-27, 15:09
  #189
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnMungo
Efter en ganska smutsig skilsmässa har jag äntligen börjat komma upp på fötterna igen. Vi har vår åttaåriga dotter varannan vecka.

Nu till problemet... Dottern har berättat för mamma att hon haft svårt att sova ibland hemma hos mig för att hon hört "konstiga ljud och skrik" under vissa nätter.

Fick reda på detta idag då min slyna till ex-frun kom över och härjade och skrek om att jag fan inte kan ha "en massa knull över" när jag har mitt barn.

Förmodligen avundsjuk, ja ni hör ju själva... Hon kan inte acceptera att jag ligger mycket nu. Vad den bittra haggan inte fattar är att jag inte ville knulla henne när vi var gifta för att hon började bli fett och tråkig som Fan.

Nu hotar hon med soc och att försöka få bort vårdnaden från mig.

Jag ska prata med dottern. Ska egentligen ha dottern nästa vecka men mamman vägrar. Just nu tänker jag ligga lågt.

Finns det verkligen någon chans att soc skulle ta en så larvig anklagelse på allvar? Jag har ordning på mitt liv, det är rent i lägenheten och skulle aldrig missköta mitt barn, mitt kött, mitt blod.

Jag kan inte förlora henne... Vad fan ska jag göra om hon gör allvar av hoten? Jag gillar att festa men gör det ju knappt alls i veckorna när jag har dottern.. Aldrig skulle jag svika henne

Om nu din dotter är viktig för dig, som du skriver, varför prioriterar du inte hennes välmående framför ditt eget? Försök tänka dig in i din dotters sits. Hade du velat höra din förälder knulla högljutt nätterna långa om du vore ett barn, och som dessutom nyss behövt gå igenom en skilsmässa?
Citera
2018-05-31, 09:06
  #190
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trigglypuff
Barn verkligen älskar att det springer olika mammafigurer in i och ut ur deras liv. Sen lägg till att höra sin pappa utföra en sexakt med olika okända kvinnor.

Ingen mönsterfarsa direkt.

Normala manniskor tar inte hem sina nya partners innan det är väldigt seriöst. Just för att barn är känsliga för att släppa vuxna in på livet och sedan aldrig träffa dem igen. Inte den trygga plats som deras hem ska vara direkt.

Än mindre tar man hem ett jäkla ragg och spänner på när dottern är vaken.

Fifan

Det här kan du ta till dig TS. Här är allt du behöver veta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback