2019-08-06, 20:46
Medlem
M Nordströms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Klickad din länk och får upp en hel del av hans Angry Foreigner och sen andra som skriver arg blatte i titeln på sina videos. Använder du en vpn?

Kör med Opera som har inbyggd VPN tunel som jag har påslagen. Men det har funkat tidigare att få upp hans Videor på You Tube.
Citera
2019-08-06, 20:47
Medlem
Hans kanal verkar ju finnas kvar men många videos verkar blivit nertagna
Citera
Medlem
Noose..s avatar
Total utrensning av alla kanaler som ifrågasätter invandring?
Citera
Medlem
NickSonnys avatar
Smutsigt. Vilka är de bästa alternativen till Youtube egentligen?
Citera
2019-08-06, 20:48
Medlem
Tyvärr inte första gången detta händer honom.
Helt sjukt då jag alltid tyckt att arg blatte är väldigt saklig i sina videos.
Vart är hatet?
Citera
2019-08-06, 20:48
Medlem
M Nordströms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Han gjorde nu för en dryg halvtimme sedan ett inlägg om just det på "En Arg Blatte Talar V2.0" (Facebook) - här är en del av inlägget.

https://www.facebook.com/argblatteta...398?__tn__=K-R

Precis vad jag misstänkte.
Citera
2019-08-06, 20:50
Medlem
MarlboroGSCs avatar
Bara använd bitchute
Citera
2019-08-06, 20:51
Medlem
Zaedrewss avatar
Another one bites the dust. Jo man får fram "Det här videoklippet är inte tillgängligt." på hans videor. Har han sagt något extremt olämpligt på sistone eller?
Citera
2019-08-06, 20:51
Medlem
KaptenHundkexs avatar
Arg Blatte pratar/skriver på Twitter om att hans videos tagits bort (eller många), plus en del annat strul med hans konto (vad jag fattat det som), han försöker tydligen få kontakt med Google. Nu har censuren kommit på allvar.
Citera
2019-08-06, 20:52
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M Nordström
Kör med Opera som har inbyggd VPN tunel som jag har påslagen. Men det har funkat tidigare att få upp hans Videor på You Tube.
Flera som tycker det ser tomt ut så du har kanske rätt. Jag fick upp några videos så han är inte borttagen - än iallafall.
Citera
2019-08-06, 20:54
Medlem
Helt sjukt hur Youtube, Facebook och de andra stora dominanta sociala medier beter sig.

Börja maila och kontakta Trump så han tar tag i dessa stora drakar som är ett stort hot mot yttrandefriheten. Jag vet att han redan haft tankar på att ta in dom för ytterligare samtal. Det här är inte en värld vi vill ha att åsiktskorridoren ska bli smalare. I en demokrati är en bred åsiktkorridor grunden för åsikter.
Citera
2019-08-06, 20:55
Medlem
TwinkieTheKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noose..
Total utrensning av alla kanaler som ifrågasätter invandring?

Det går fort nu. Även Ingrid & Maria (Ingrid Carlqvist) har fått material nerplockat under dagen:

Citat:
Youtube censurerar ytterligare kanal

INRIKES. Under tisdagen har ytterligare en invandringskritisk Youtubekanal censurerats av den Google-ägde plattformen.

Det är den invandringskritiska podden Ingrid&Maria som nu säger att man fått sitt program censurerat av Youtube.

Det handlar om ett avsnitt som lades upp i fredags, som enligt Youtube ska ha innehållit "hat" och därmed brutit mot reglerna.

https://www.friatider.se/youtube-cen...erligare-kanal

Är det något särskilt som är i görningen? Något speciellt som har hänt eller är på väg att hända i Sverige som gör att de är så på hugget att tysta alla dessa kanaler: Arg Blatte Talar, SwebbTV och Ingrid & Maria på kort tid?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in