Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2018-04-25, 22:13
  #109
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Verkar vara många som tror på trådskaparen, sanningen är förmodligen såhär.

Han har lyckts sno bilen och nu ska han hävda att han fått bilen, ingen vettig människa skulle någonsin behålla bilen där givaren vill ha tillbaka bilen efter 4 dagar.

Gissar på att TS bor i ett kulturberikat område och utövar sånt som gör att nästa gång hävdar han att han fått någon av våra bilar.

Rösta på Jimmy så slipper vi sån här skit....
Du verkar ha ungefär lika bra koll som "Åkerbäret" och den utvandrade Ungraren!

Fellistan:
1) Tvärtom, nästan ingen tror på TS.
2) TS är en hon.
3) TS hade bilen i 2 mån, men skrev över den 2 dagar innan tråden startades.
4) TS har charmat en alkoholiserad dödskalle med misshandelsproblematik och har ingen tanke på att själv ev. råka illa ut.
5) TS tycker att hon förtjänat bilen och har som sagt ingen tanke på att något otrevligt ska kunna hända henne.
6) Hon kommer garanterar inte att hävda att hon har fått varken din, min eller Åkessons bil.
__________________
Senast redigerad av LeBronThurman 2018-04-25 kl. 22:15.
Citera
2018-04-25, 22:21
  #110
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Man kanske ska läsa hela tråden innan man svarar....
Hade några fel, men kulturberikat område kanske var rätt iallafall.
Citera
2018-04-26, 17:35
  #111
Medlem
VWazzs avatar
Lämna tillbaka bilen även om det vore din fiende och satsa på att bli en vettit människa. 100K är ingenting och definitivt inte värt för att fucka någon annan. Jobba och köp dig en bil för 200K om du så vill men sluta vara ett sånt äckel. Du är inte "värd" mycket mer, om man påstår sig hjälpa en människa begär man inget i gengäld på det sättet. Du är en orm.
Citera
2018-04-30, 12:40
  #112
Medlem
orvarens avatar
Så efter att ha varit målvakt åt den egentliga ägaren i fyra dagar, så tänkte du behålla bilen?

Skulle det vara min bil,värd 100000,så skulle du fysiskt märka av att det inte är din bil, mer än på pappret det vill säga...

Skulle tippa på att ett mord kan beställas för runt tjugotusen.. Vill du verkligen ta chansen?


Är du beredd på att ta skit för hundratusen? I så fall, behåll bilen och ta smällen.
Citera
2018-06-24, 06:27
  #113
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enikhadi
Hej, jag fick en bil av en kompis [...]

Citat:
Ursprungligen postat av Enikhadi
är jag en fitta, jag kände inte personen...

Citat:
Ursprungligen postat av Enikhadi
ingen kompis då en främling kan vi väll säga då...

Haha, här har vi en som desperat försöker distansera sig från vännen han är på väg att blåsa på en bil, för att inte verka vara en extremt oskön person.
Citera
2018-06-24, 10:09
  #114
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Haha, här har vi en som desperat försöker distansera sig från vännen han är på väg att blåsa på en bil, för att inte verka vara en extremt oskön person.
Trådens utveckling är intressant och har en
kort summering i svaret till en annan användare.

Tjejen (inte en han) trodde att hon initialt skulle få stöd av en hyllningskör på Flashback när hon beskrev det som i praktiken var hennes unkna uttänkta "scam".

Tråden saknar facit då vi inte vet hur historien slutade. Gjorde den misshandelsdömde alkoholiserade mannen, som bestals på sin bil, i slutänden upp "räkningen" med blattebruttan, som hade en helt annan syn på ersättning för visad omvårdnad?
Något tydligare missnöje än en örfil får man väl anta drabbade den klåfingrige samariten?

EDIT: TS var senast aktiv på Flashback 2018-06-21 kl 22.34
__________________
Senast redigerad av LeBronThurman 2018-06-24 kl. 10:15.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback