Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-23, 21:02
  #325
Medlem
Korders avatar
Mycket bättre spel från Peking i andra halvlek. Inte bländande på något sätt, men mycket mer strukturerat och ordnat. Såg helt annorlunda ut mot vad man sett tidigare under säsongen då man mest suttit och frågat sig om Jens ens har en matchplan.
Citera
2018-04-23, 21:08
  #326
Medlem
lighten-ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Helt okej att försöka hålla linjerna så länge det går i en sån här bortamatch, men ja sista 10 måste man ju kunna fylla på med mer. Skapa några hörnor eller frisparkar åtminstone, men nej det var ingen som riktigt tog ansvar.

Kim Bergstrand sade innan matchen att laget är sammansvetsat, men jag tror att man ändå har blivit negativt påverkad av det som hände med Wicks.
Citera
2018-04-23, 21:56
  #327
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lighten-up
Kim Bergstrand sade innan matchen att laget är sammansvetsat, men jag tror att man ändå har blivit negativt påverkad av det som hände med Wicks.

Tycker man var ungefär som mot Häcken. Inget riktigt hot framåt, håller linjerna bakåt. De gör mål på en bra prestation. Elfsborgsmatchen var liknande, men då var det vi som petade in en segerboll istället. En riktigt dålig prestation i premiären och så tre hyfsade hittills, 4p på 4 matcher speglar hur det sett ut tycker jag. Tufft med back-to-back mot AIK nu. Sen har vi en del hemmamatcher på sparkontot.
Citera
2018-04-23, 22:31
  #328
Medlem
lighten-ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Tycker man var ungefär som mot Häcken. Inget riktigt hot framåt, håller linjerna bakåt. De gör mål på en bra prestation. Elfsborgsmatchen var liknande, men då var det vi som petade in en segerboll istället. En riktigt dålig prestation i premiären och så tre hyfsade hittills, 4p på 4 matcher speglar hur det sett ut tycker jag. Tufft med back-to-back mot AIK nu. Sen har vi en del hemmamatcher på sparkontot.

Detta kan jag iofs hålla med om.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback