Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-21, 10:40
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lina1n
Jag är ingen expert på kaniner. Men jag tror också att kaninen blivit könsmogen. Men just det där beteendet med att markera revir och uppvakta dig, låte mer som ett beteende som hanar gör än honor. Är du säker på att det är en tjej?

När jag köpte kaninen inne på djurbutiken sade de att de var en hona
Citera
2018-05-25, 22:29
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av butterfly9797
När jag köpte kaninen inne på djurbutiken sade de att de var en hona

Jag är uppfödare av kaniner. Det är väldigt svårt att se kön på unga kaniner. Och många tar ofta fel. Och måste hålla med om att det låter som en hane som uppvaktar..
Citera
2018-06-23, 19:33
  #15
Medlem
Låter precis som min okastrerade hankanin som jag hade. Han sprang runt mig och lät som en humla när han blev könsmogen för han ville para sig med mina fötter. Och han skvätte överallt, på mig, på väggarna, på sängen, soffan osv. Jag var bara 10 år när vi skaffade honom så jag hade inte så mycket talan om vad som skulle hända men det blev att vi inte kastrerade honom pga risken vid narkos så han höll på så i alla år fram tills att han dog.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback