Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-20, 15:44
  #1
Medlem
Bizmarcks avatar
Ja, säg gubbar på 60+.
Hur kommer det sig att det blev så? Vad var er relation till gubben ifråga? Var det skillnad på knullet i jämförelse med yngre snubbar?
Citera
2018-04-20, 16:59
  #2
Avstängd
Män med god ekonomi som erbjuder tjejer ett bra liv. Det är väl känt i alla andra länder utom i Sverige, där begreppet "golddigger" inte exitsterar. Eftersom det kan tangera med begreppet prostution.

Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Ja, säg gubbar på 60+.
Hur kommer det sig att det blev så? Vad var er relation till gubben ifråga? Var det skillnad på knullet i jämförelse med yngre snubbar?
Citera
2018-04-20, 18:56
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldriver
Män med god ekonomi som erbjuder tjejer ett bra liv. Det är väl känt i alla andra länder utom i Sverige, där begreppet "golddigger" inte exitsterar. Eftersom det kan tangera med begreppet prostution.

Helt fel angående Sverige !

Det finns gott om sugar babes här med !

Alla kvinnor kostar och har ett pris !
Citera
2018-04-20, 19:58
  #4
Medlem
ziriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Ja, säg gubbar på 60+.
Hur kommer det sig att det blev så? Vad var er relation till gubben ifråga? Var det skillnad på knullet i jämförelse med yngre snubbar?

Inte knullat, bara sugit av på mitt initiativ. Han var 63.
Han tog kontakt via Internet och jag ville testa för jag gillar äldre män och ville lära mig att suga kuk. Äldre män är bra att öva på och med!
Kom på i efterhand att jag gick i samma högstadieklass som hans son.
Citera
2018-04-21, 11:52
  #5
Medlem
:-) Hur gammal var du själv vid tillfället?
Har du knullat sonen som var din klasskamrat?
Fick dom veta?

Citat:
Ursprungligen postat av zirik
Inte knullat, bara sugit av på mitt initiativ. Han var 63.
Han tog kontakt via Internet och jag ville testa för jag gillar äldre män och ville lära mig att suga kuk. Äldre män är bra att öva på och med!
Kom på i efterhand att jag gick i samma högstadieklass som hans son.
Citera
2018-04-21, 14:44
  #6
Medlem
ziriks avatar
Var själv 30+ när det hände.
Tror varken sonen eller pappan vet, har inte knullat sonen och kommer heller aldrig göra det..
Citera
2018-04-21, 18:18
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MikAnd
Helt fel angående Sverige !

Det finns gott om sugar babes här med !

Alla kvinnor kostar och har ett pris !

Intressant fakta: män som säljer sex är lika vanligt och har till och med varit mer vanligt förekommande än kvinnor som säljer sex.
Så... "människor överlag kostar och har ett pris" är väl en mer korrekt formulering? Men tyvärr tror jag inte att detta är en hållbar tes. Jag känner till för många undantag från den regeln, personer som hellre skulle dö fattig än att trygga sin ekonomi med sex/relationer de inte vill ha.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback