Flashback bygger pepparkakshus!
  • 8
  • 9
2018-04-23, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olavikostlainen1
Du är från Norrland antar jag. Därav depressionen och misslyckandet av ditt förhållande. Har du alkoholproblem? Läste igenom tidigare inlägg där du diskuterade effekter av diverse läkemedel.

Du skjuter bara dig själv i benet när du försöker visa överlägsenhet genom materiella tillgångar. Tänk djupare, studera lite buddism. Ändra kostvanor, sluta konsumera renkött och allt från de animaliska hållet, drick aldrig igen och aldrig piller. Håll din hälsa på topp så kommer du se att allt blir bättre. Sexuellt beroende är ett väldigt avvikande och skadligt beteende.

Nått enstaka rätt där. Längesen jag konsumerade nå alkohol nu dock. Hembränningsapparaten gömdes undan iom hela den här härvan, likaså cannabisodlingen och diverse skjutvapen som saknar papper. Har även börjat använda bilbältet och tankar int längre fuldiesel i bilarna, allt för att vara så laglydig som möjligt 😎🙄 piller å renkött är inte heller ngt som nyttjas... försöker int visa nå överlägsenhet, det var en rak motsägelse till ditt påstående om att allt skulle vara belånat, invandrarälskare och volvoraggare. Int ett enda rätt..

Hade du inget mer att tillföra så tackar jag för responsen och säger "nästa". Nu ska ja gå ut å stäng av traktorn, diskuterat så vilt med dig så glömt bort den i flera tim nu. Den tomgångskörningen skyller jag på dig😎
Citera
2018-04-25, 08:26
Medlem
Satans rat, sku aldrig få för mej det. Folk som int dug till å jobb lr bara lata som pysslar me sånt..
Citera
2018-05-01, 19:17
Medlem
Då var det snart dax. Imorgonbitti är det bara att infinna sig på polisstationen för förhör. Gör väl en uppdatering om hur det gick. Uteblir det så kan ni dra slutsatsen att dom låst in/håller kvar mej. Känns som att det är ett otroligt scenario men man ska aldrig ta ngt för givet.
Citera
2018-05-01, 22:41
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koppartrans2000
Då var det snart dax. Imorgonbitti är det bara att infinna sig på polisstationen för förhör. Gör väl en uppdatering om hur det gick. Uteblir det så kan ni dra slutsatsen att dom låst in/håller kvar mej. Känns som att det är ett otroligt scenario men man ska aldrig ta ngt för givet.
Håller en tumme för dig om din historia är sann.
Tyvärr för dig så är det obligatorisk häktning för det brottet om du blir skäligen misstänkt.
Citera
2018-05-01, 23:17
Medlem
Hm... känns det inte lite långsökt att jag blir häktad? Varför väntar dom 2-3månader med förhör om dom har tillräckligt på mej för att jag ska vara skäligen misstänkt? Självklart är mitt svar på frågan "våldtog du denna kvinna?" Nej!...

Men kanske bäst man fixar med djur å barnvakt å räkningar innan så man är garderad..
Citera
2018-05-02, 11:15
Medlem
Nu var det gjort. Och jag är fortf på fri fot. Både polisen och advokaten trodde detta skulle läggas ner då det är ord mot ord. Men det ligger i åklagarens händer. En intressant detalj är att efter den påstådda "våldtäkten" så ska hon å jag, enligt henne ha satt oss och spelat tv spel? Inget jag har ngt minne av men ännu en sak som låter helt befängt om man nu har blivit våldtagen..ännu är inte den sista idioten född.
Citera
2018-05-07, 13:29
Medlem
Idag låg det där i lådan, det bruna kuvertet från åklagarmyndigheten.. Sån jävla skön känsla, allt läggs ner då vi lämnat olika versioner och ingen annan bevisning finns att tillgå. Varit några nervösa veckor, men nu är det förhoppnngsvis över. Bortsett från diverse rykten som lär cirkulera ett bra tag.. hon kan väl iof överklaga beslutet, men betvivlar det lär hända.

Hoppas ngn som hamnar i liknande situation hittar åt den här tråden och därmed kan lugna nerverna och ev få lite tips!
Citera
2018-05-07, 13:46
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koppartrans2000
Idag låg det där i lådan, det bruna kuvertet från åklagarmyndigheten.. Sån jävla skön känsla, allt läggs ner då vi lämnat olika versioner och ingen annan bevisning finns att tillgå. Varit några nervösa veckor, men nu är det förhoppnngsvis över. Bortsett från diverse rykten som lär cirkulera ett bra tag.. hon kan väl iof överklaga beslutet, men betvivlar det lär hända.

Hoppas ngn som hamnar i liknande situation hittar åt den här tråden och därmed kan lugna nerverna och ev få lite tips!

Jag tror att 90% av läsarna i tråden var ganska säkra på att fallet skulle läggas ner. Tjejen verkade inte riktigt frisk från första början och polisen ser sånt direkt. Det var helt klart ingenting genomtänkt från hennes sida eftersom det troligtvis fanns ett ofattbart antal bevis som styrker din version att ingen våldtäkt har ägt rum. Tycker du borde ha gjort en motanmälan, den hade garanterat gått igenom och hon hade förlorat massa cash + ansiktet.
Att bli fälld för lögn om våldtäkt borde vara precis lika socialt stigmatiserande som att bli fälld för våldtäkt.

För övrig blev jag också anmäld för våldtäkt en gång (har skapat en tråd om det), vi var båda fulla och möttes på krogen. Dagen after kom polisen och plockade in mig, hon "mindes ingenting" och tydligen var hon gift och hade barn. Jag befann mig i ett annat land och var enormt stressad och hade skitmycket ångest under hela tiden som utredningen pågick, förlorade nästan jobbet för jag skolkade, sov på golvet, och åt 2 gånger i veckan.
Bra att det har löst sig. Helt sjukt att det ska vara så livsfarligt att ha sex idag... Killar borde fan göra uppror mot tjejerna så de fattar...
Citera
2018-05-07, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Jag tror att 90% av läsarna i tråden var ganska säkra på att fallet skulle läggas ner. Tjejen verkade inte riktigt frisk från första början och polisen ser sånt direkt. Det var helt klart ingenting genomtänkt från hennes sida eftersom det troligtvis fanns ett ofattbart antal bevis som styrker din version att ingen våldtäkt har ägt rum. Tycker du borde ha gjort en motanmälan, den hade garanterat gått igenom och hon hade förlorat massa cash + ansiktet.
Att bli fälld för lögn om våldtäkt borde vara precis lika socialt stigmatiserande som att bli fälld för våldtäkt.

För övrig blev jag också anmäld för våldtäkt en gång (har skapat en tråd om det), vi var båda fulla och möttes på krogen. Dagen after kom polisen och plockade in mig, hon "mindes ingenting" och tydligen var hon gift och hade barn. Jag befann mig i ett annat land och var enormt stressad och hade skitmycket ångest under hela tiden som utredningen pågick, förlorade nästan jobbet för jag skolkade, sov på golvet, och åt 2 gånger i veckan.
Bra att det har löst sig. Helt sjukt att det ska vara så livsfarligt att ha sex idag... Killar borde fan göra uppror mot tjejerna så de fattar...

Ja jag var väl eg rätt säker jag med, men du vet hur det är, man funderar och börjar läsa om liknande fall där det har räckt med viss stödbevisning i form av att offret grinat ut hos ngn släkting lr väninna osv.. så oron var hela tiden påtaglig och väldigt jobbig.

Man får helt enkelt passa sig för vart man stopp k*ken hädanefter.. kanske tom spela in det hela om man drar hem ngt ragg. Hursom så lär man vara mer misstänksam och på sin vakt efter det här.
Citera
2018-05-13, 20:22
Medlem
Been there done that. Mitt fall la dom också ner. Brist på bevis, ord mot ord räcker aldrig.
Citera
2018-07-04, 01:58
Medlem
MissGoofys avatar
Detta är mitt råd till dig:
1: Skriv ner så mycket detaljer som du bara kan komma ihåg från detta tillfälle, för det är enkelt att komma ihåg en sanning men svårt att hålla rätt på en lögn och för att detta skulle kunna gå så här långt har hon redan börjat med lögner och hon kommer att försäga sig garanterat om det nu blir rättegång.
2: sms är jätte bra bevis att detta aldrig inträffat för vilken normal funtad mor hade tillåtit sina barn umgås med en man som nyligen våldtagit henne... Näääää det går liksom inte ihop.

Men vad du än gör undanhåll INGET så sög hon av dig innan så berätta ingående hur hon gjorde det. Desto fler detaljer som kommer fram desto mer tyder det på att det är sanningen för de som ljuger tänker inte på små sakerna utan bara de stora hela.

Som ett exempel VAD gjorde hon för det första inne i DITT sovrum mitt i natten.. Ville hon inte ha k*k så hade hon kunnat lägga det besöket på dagtid..

Nä uppenbart att hon gör detta för att undvika betalade 3 mån hyrorna.. Sånna kvinnor som hon gör så de som verkligen blir våldtagna får så mycket misstro genom hela rättsprocessen..
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in