Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-20, 02:50
  #13
Medlem
Jag använder alltid TOR när jag postar inlägg på internet. Även om jag inte beskriver någonting olagligt så är det saker som jag inte vill ska kopplas till mig, och den anonymiteten tycker jag är en rättighet som samtliga myndigheter ska ge fan i.

Härnäst: SÄPO: Finns ingen anledning att ha gardiner, mer än att dölja planering av terrordåd.
Citera
2018-05-09, 18:51
  #14
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lj4
I en artikel på SVT med rubriken Så kan du som förälder upptäcka köp av olagliga substanser, uttrycker sig Sven Eriksson, brottsutredare på Tullverket, så här:

Vad tycker ni om detta? Finns det några legitima användningar för en Tor Browser annat än att titta på olagliga saker? Vad ska man ha krypterade appar till egentligen?

Jag håller med. Problemet är att nästan allting är olagligt i Sverige. Så keep on toring!
Citera
2018-05-09, 19:41
  #15
Medlem
Sqeptisks avatar
OM detta påstående verkligen har uttryckts utav en av Tullverkets brottsutredare, ser det mörkt ut för sveriges gränsskydd!
Eller som man också kan uttrycka saken: Grattis alla smugglarkungar, motståndarsidan verkar ha gett upp totalt
Citera
2018-05-20, 11:35
  #16
Medlem
pantywankers avatar
Tullen kan fara åt helvete!
Klart som fan att ingen vill att storebror snokar i min och andras datorer och kommer och pekar med hela armen
Gissar att mongot som skrev detta gjorde det just efter sitt studiebesök om hur man behandlar och kränker befolkningen maximalt efter sitt studiebesök i Nordkrea hos Kim Jong-Un (stavning)
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback