Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-07, 09:37
  #157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IbrahimZlatanovic
"Knack-knack på dörren"



Jag sliter fram min pimpade MP5:a och hoppar genom fönstret för att sen landa och judorulla på gatan utanför huset, riktar k-pisten mot polisbilen som står parkerad utanför och sprayar en salva mot den så den exploderar.
Stoppar en bil och sliter ut paret i den sen burnar jag iväg och pekar fingret åt poliserna som står kvar där aningen snopna.
Kör i sissådär 250 knyck genom staden till dess att jag kommer fram till Paleto Bay, där stannar jag och pausar spelet, sparar och stänger sen av konsolen och går och röker mig en feting.

Ska dom in till till mig så får dom bryta sig in, vilket dom ändå kommer att göra om dom verkligen vill ha kontakt med mig av någon anledning.


Bästa jag har läst xd
Citera
2018-07-26, 00:31
  #158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroicDoze
Hej,


brukar ibland röka gås på min balkong och har vid ett par tillfällen funderat på vad jag skulle gjort om polisen knackade på. Det är inte paranoia utan mer ett ovetande om hur jag hade/borde reagera. Därför vill jag höra vad ni hade gjort om polisen knackar på kort efter ni rökt en. Vad hade ni gjort? Har någon varit med om något liknande?

Haaaade!
Polares brorsa blev misshandlad så polisen kom hem till han. Öppnade dörren hög som ett hus och dom klampade vackert in trotts protester. Dom gick in och kollade honom och kan OMÖJLIGEN ha missat rökat på bordet, speciellt med tanke på att lägenheten tillhör en av dom känd person, dom vet vem lillebrorsan är och hälsade på mig. När dom såg att han var okej frågade dom om anmälan som inte var intressant, tackade och gick.
Citera
2018-08-06, 17:55
  #159
Medlem
Padoops avatar
Hade blivit ett hopp från en av balkongerna (Har 2st i olika väderstreck och bor långt ner). Sedan ett skutt över ett litet staket och ner på källarvåningen, där finns en ”spaavdelning” med en redig bastu. Redan förberett med 2-3 gåsar som ligger gömda i ett av skåpen där man byter om. Resten får ni lista ut själva!
Citera
2018-08-06, 19:06
  #160
Avstängd
godmankinds avatar
Det går inte åka fast om man röker på ansvarsfullt.

Rök i hemmet endast.
Då kan du inte åka dit om du har kolfilter.

Torska för Cannabis ? Det går inte om man är respektfull.

Går man ut röker på gator, torg, parker , ja då vet ni att man torskar om man inte har Vape i smyg
Citera
2018-08-06, 19:28
  #161
Medlem
MrBabyBoys avatar
Förmodligen skita i att öppna och gömma weedet på nåt bra ställe. Alternativt spola ner om dom inte ger sig av och börjar ringa hyresvärlden för nycklar.
Citera
2018-08-06, 19:34
  #162
Avstängd
godmankinds avatar
Jag har lite över ett kilo torrt.

Röker varje dag för mycket.

Tänker se över mina vanor.
Men jag kommer aldrig åka fast. Det är omöjligt åka fast om man är reko
Citera
2018-08-06, 19:57
  #163
Medlem
MrBabyBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godmankind
Jag har lite över ett kilo torrt.

Röker varje dag för mycket.

Tänker se över mina vanor.
Men jag kommer aldrig åka fast. Det är omöjligt åka fast om man är reko

Vad jag har läst så åker många fast av misstag, att t.ex polisen är hos din granne och så känner de weedlukt i trappen och gör husrannsakan.
Citera
2018-08-06, 21:10
  #164
Medlem
Krickerts avatar
Jag hade ett par uniformerade konstaplar som plingade på min lägenhet(hade en egen på den tiden) för ca 10 år sedan när jag och några polare satt och puffade järnet.

Jag såg dom genom titthålet,men jag bara sket i att öppna.
Efter en stund så var dom borta och kom inte tillbaka.
Citera
2018-08-09, 15:56
  #165
Medlem
Har en stor schäfer hemma så jag hade öppnat snabbt för att säga att jag ska ta ner hunden (fler vånings hus) och samtidigt gömma påsen i källaren dit hunden går. Hade dem varit smarta och kollat där
så får dem det för mitt stash ligger i fkn pianot.
Citera
2018-08-11, 01:15
  #166
Medlem
Jag skulle gömt det där de aldrig skulle hitta det.
Citera
2018-08-11, 01:28
  #167
Medlem
Jag ringer närmsta häkte och ber dem sätta på grillen för jag har fångat grisar som ska helstekas
__________________
Senast redigerad av 18swecun 2018-08-11 kl. 01:34.
Citera
2018-08-11, 10:36
  #168
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 18swecun
Jag ringer närmsta häkte och ber dem sätta på grillen för jag har fångat grisar som ska helstekas
Fortfarande grillförbud...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback