Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-19, 17:07
  #1
Medlem
Vad är det bästa/värsta någon gjort mot er? Och hur hanterade ni det?
Citera
2018-04-19, 17:42
  #2
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Min på den tiden bästa vän låg med min flickvän...Bad bägge två att dra åt helvette.
Citera
2018-04-19, 17:53
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeBirdSeed
Min på den tiden bästa vän låg med min flickvän...Bad bägge två att dra åt helvette.

Det låter som det värsta, men vad är det bästa?
Citera
2018-04-19, 18:00
  #4
Medlem
Swe1227s avatar
Det värsta är nog en person som lånat 300 spänn förra året och inte vill betala tillbaka.

Det bästa är nog en vän som hjälpte mig skruva ihop bilen som jag kraschade så jag kunde ta mig hem från internatskolan. "Vännerna" som brukade åka snålskjuts med mig jämt fick jag inte någon hjälp av, bara den här andra som var med och hjälpte mig flera kvällar i veckan.
Citera
2018-04-19, 18:49
  #5
Medlem
Bästa, mitt ex när hon gifta sig med mig, alls sex vi hade ... hur hon byggde upp ens självförtroende till max .. när hon sa hur bra sexet och allt var, alla hennes orgasmer, hon ville hela tiden ...
även efter tre barn
hur gosig hon var, kärleksfull

Sämsta , samma kvinna , nu ex ... sa att allt bara var fake , hon kom adrig , ville aldrig ha sex ... det ändra bra var dom tre barnen , allt annat var misstag

var inte roligt att hlra efter 13 år
Citera
2018-04-20, 01:25
  #6
Medlem
Forbaless avatar
Bästa: En gammal KK lät mig ha en "gör vad du vill"-dag. Allt gick hon med på från analt till att svälja... Allt! Och det var på alla hjärtans dag. Hon förberedde mig en månad innan så jag körde no fap och jäävlar var underbart det var! Aldrig någonsin kommer jag njuta så mycket som den dagen.

Sämsta: Ett ex (som är mamma till mitt ena barn) var otrogen mot mig. Den mannen hon var otrogen mot visade sig dock vara en fuckboy och när jag fick veta hur krossat hennes hjärta blev av den killen så njöt jag som fan... Fast eftersom vi har barn så har jag hållit masken
Citera
2018-04-20, 01:29
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forbales
Bästa: En gammal KK lät mig ha en "gör vad du vill"-dag. Allt gick hon med på från analt till att svälja... Allt! Och det var på alla hjärtans dag. Hon förberedde mig en månad innan så jag körde no fap och jäävlar var underbart det var! Aldrig någonsin kommer jag njuta så mycket som den dagen.

Sämsta: Ett ex (som är mamma till mitt ena barn) var otrogen mot mig. Den mannen hon var otrogen mot visade sig dock vara en fuckboy och när jag fick veta hur krossat hennes hjärta blev av den killen så njöt jag som fan... Fast eftersom vi har barn så har jag hållit masken

Elakt av ditt ex att vara otrogen, men där brukar karman komma och slå tillbaka. Precis som den gjorde mot henne!
Citera
2018-04-20, 01:50
  #8
Medlem
ComedyBalls avatar
Värsta måste nog vara när jag åkte bil med två kompisar och två tjejer för nåt år sen. Vi var alltså tre killar och två tjejer. Mina två killkompisar ville ha varsin tjej för sig själva senare på kvällen, så de bestämde sig för att släppa av mig på en parkering och sa att jag kunde gå hem därifrån.

Bästa? I dunno.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback