Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-25, 21:44
  #13
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nykula
Är det bara jag som kan få en orgasm genom att korsa benen och trycka mot slidan? Har ni varit med om något liknande, känns jätte konstigt och kom på denna "talang" för 2 år sen. Jag kan också få flera orgasmer på rad tror jag kommit upp i 10 som mest och det brukar ta 30 sek- 2min. Jag är oskuld men är orolig över att det är något som är fel.

Jag har googlat och letat som en galning men inte hittat något svar. Känns liksom inte normalt.

Coolt!

Nä detta är ju en talang så den är inte "fel" på något sätt. Det är ju en tillgång att kunna göra något som de flesta andra inte kan.
Citera
2020-07-01, 03:17
  #14
Medlem
gretagris123s avatar
Jag kan också göra det, absolut inget konstigt. Vi ska bara vara tacksamma haha
Citera
2020-07-01, 12:21
  #15
Avstängd
Per-Jounis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Ni tjejer har det bra.
Önskar jag kunde sitta på jobbet och få orgasm efter orgasm utan att dra en runk 😁
Men du kan ju få dig en redig kopp kok kaffe
Citera
2020-07-04, 01:59
  #16
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Aha! Det är alltså därför vissa tjejer nästan krampaktigt sitter med korsade ben, när man spanar in dem på lite håll och har ögonkontakt. Oftast vickar de då frenetiskt på det överliggande benet och är nästan dubbelvikta som om de vore extremt kissnödiga. Detta brukar pågå i kanske en minut. Jag både önskar och hoppas att de då fick en sådan kort orgasm - och givetvis att min närvaro utlöste behovet
Citera
2020-07-04, 07:38
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nykula
Tack för ditt svar
Låter väldigt tidigt med 6 år, hade du kommit in i puberteten redan då?
Ungefär samma sak som händer för mig, att känna pulsen i vaginan är ju något som är konstigt men skönt, haha ;D

Jag vill bara inflika att man självklart inte måste ha kommit in i puberteten för att kunna få orgasm. Det är en rent kroppslig funktion och forskning har visat att många barn upptäcker att det är skönt om man gnuggar underlivet mot något.
Däremot så förknippar dom inte det sköna med sex utan för dom är det skönt rent kroppsligt, som att klia på ryggen när det kliar där.
Citera
2020-09-11, 22:55
  #18
Medlem
En till som gör på ett ungefärligt sätt fast inte exakt som du gör.
__________________
Senast redigerad av Liljor 2020-09-11 kl. 22:57.
Citera
2020-10-24, 13:48
  #19
Medlem
Misty.s avatar
Nej, det är du inte ensam om, jag kan det och är helt frisk och normal, så du är nog det också.

För mig blir det lättast om jag lägger något mellan låren och klämmer åt så hårt det bara går när jag är upphetsad. Kanske inte det skönaste sättet att komma på (för mig i alla fall) men det går!
Citera
2020-10-24, 15:43
  #20
Medlem
Jag är en kille som har samma möjlighet att få utlösning bara genom att trycka mitt kön mot en kant. Har alltid haft denna möjlighet sedan jag jag minnas. Kom ihåg när jag satt i barnstol och lutade mig framåt hur det liksom pirrade mellan benen efter en stund. Jag kunde då inte få utlösning men det kan jag nu.

Det tar under 1 minut från att jag trycker till jag får det om jag är avslappnad.

Är jag unik?!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback