Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-19, 16:43
  #1
Medlem
Nykulas avatar
Är det bara jag som kan få en orgasm genom att korsa benen och trycka mot slidan? Har ni varit med om något liknande, känns jätte konstigt och kom på denna "talang" för 2 år sen. Jag kan också få flera orgasmer på rad tror jag kommit upp i 10 som mest och det brukar ta 30 sek- 2min. Jag är oskuld men är orolig över att det är något som är fel.

Jag har googlat och letat som en galning men inte hittat något svar. Känns liksom inte normalt.
Citera
2018-04-19, 16:50
  #2
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nykula
Är det bara jag som kan få en orgasm genom att korsa benen och trycka mot slidan? Har ni varit med om något liknande, känns jätte konstigt och kom på denna "talang" för 2 år sen. Jag kan också få flera orgasmer på rad tror jag kommit upp i 10 som mest och det brukar ta 30 sek- 2min. Jag är oskuld men är orolig över att det är något som är fel.

Jag har googlat och letat som en galning men inte hittat något svar. Känns liksom inte normalt.

Ni tjejer har det bra.
Önskar jag kunde sitta på jobbet och få orgasm efter orgasm utan att dra en runk 😁
Citera
2018-04-19, 17:07
  #3
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nykula
Är det bara jag som kan få en orgasm genom att korsa benen och trycka mot slidan? Har ni varit med om något liknande, känns jätte konstigt och kom på denna "talang" för 2 år sen. Jag kan också få flera orgasmer på rad tror jag kommit upp i 10 som mest och det brukar ta 30 sek- 2min. Jag är oskuld men är orolig över att det är något som är fel.

Jag har googlat och letat som en galning men inte hittat något svar. Känns liksom inte normalt.
-under förutsättning att du inte trollar-

Se detta "naturens under" som en bonus!
Citera
2018-04-19, 17:32
  #4
Avstängd
just-in-i-anuss avatar
Det klarar min äkta hälft också. Det blir väl inga himlastormande orgasmer precis och hon får jobba med lårmusklerna men jag älskar den där glasartade och frånvarande blicken när vi exempelvis är ute någonstans och hon retas med mig och jag vet att hon är uppvärmd när vi kommer hem och det är dags för henne att ta tag i sina hustruliga plikter.

Det är nog inte helt ovanligt om man bara vet hur man ska göra. Så bara kör på.
Citera
2018-04-19, 17:45
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av just-in-i-anus
Det klarar min äkta hälft också. Det blir väl inga himlastormande orgasmer precis och hon får jobba med lårmusklerna men jag älskar den där glasartade och frånvarande blicken när vi exempelvis är ute någonstans och hon retas med mig och jag vet att hon är uppvärmd när vi kommer hem och det är dags för henne att ta tag i sina hustruliga plikter.

Det är nog inte helt ovanligt om man bara vet hur man ska göra. Så bara kör på.

Det låter väldigt sexigt, härligt förspel
Citera
2018-04-19, 18:45
  #6
Medlem
sommarlovs avatar
Fullständigt normalt.
Enda problemet är att du redan nu vet hur bra sex kan kännas, dina första partners kommer säkert inte kunna prestera en bråkdel av den njutning du kan känna!
Citera
2018-04-19, 19:21
  #7
Medlem
Nykulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Fullständigt normalt.
Enda problemet är att du redan nu vet hur bra sex kan kännas, dina första partners kommer säkert inte kunna prestera en bråkdel av den njutning du kan känna!
Så du menar att jag inte ska förvänta mig för mycket?
Citera
2018-04-19, 20:04
  #8
Medlem
upptäckte som liten att jag kunde göra det. långt innan jag viste vad sex var.
trodde att jag var jätte konstig men det var skönt. och jag höll tyst om det, kändes pinsamt att fråga och hitta ingenting senare när datorer blev vanligt.

nu har jag utvecklat tekniken och kan få ordentliga utlösningar som känns bättre än sex.
Citera
2018-04-19, 20:58
  #9
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nykula
Så du menar att jag inte ska förvänta mig för mycket?
Tja, killarna är rätt tråkiga när de är nervösa och tjejerna blir förvånade att det sitter en kille i andra ändan av snoppen...

Vänta tills allt annat funkar med killen, att ligga med någon man funkar med är hundra gånger bättre än att bara ligga för att ligga!
Citera
2018-04-24, 20:54
  #10
Medlem
ekzvs avatar
Hej kära du
Jag blev så glad över att läsa din text Ts. Har aldrig reflekterat över detta inte förrens nu.

För det första är du inte onormal. Långt ifrån. I sådana fall är vi två. Dock är jag inte oskuld.

Tillbaka till ämnet:
Detta händer mig väldigt ofta. Särskilt om jag vill vara ifrån killar.

Lite pinsamt kanske men redan när jag var liten skedde det också. 6 år kanske.

Jag gör som du skrev pressar låren mot varandra och kniper med vaginan. Ibland kan jag ha ett lakan i mellan.

Jag har som tidigare sagt i andra inlägg aldrig pullat mig själv men fått orgasm via detta sätt har jag fått. Det är väldigt skönt, enkelt och går snabbt. På detta sätt får jag utlopp för min kåthet. Jag känner mig så avslappnad efteråt.

För att jag ska komma måste jag fantisera om en kille. Hur han antingen går ner på mig eller hur hans kuk glider in i mig. Jag känner då hur varm jag blir, pulsen ökar och att jag andas fortfare. Jag pressar/kniper hårdare och fortare och tillslut så släpper jag allt. Låter blodet rusa och alla hämningar försvinner. Efteråt är det precis som om det bultar till nere i vaginan som efterskalv.
Ha en fortsatt trevlig afton// kram
Citera
2018-04-25, 19:01
  #11
Medlem
Nykulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekzv
Hej kära du
Jag blev så glad över att läsa din text Ts. Har aldrig reflekterat över detta inte förrens nu.

För det första är du inte onormal. Långt ifrån. I sådana fall är vi två. Dock är jag inte oskuld.

Tillbaka till ämnet:
Detta händer mig väldigt ofta. Särskilt om jag vill vara ifrån killar.

Lite pinsamt kanske men redan när jag var liten skedde det också. 6 år kanske.

Jag gör som du skrev pressar låren mot varandra och kniper med vaginan. Ibland kan jag ha ett lakan i mellan.

Jag har som tidigare sagt i andra inlägg aldrig pullat mig själv men fått orgasm via detta sätt har jag fått. Det är väldigt skönt, enkelt och går snabbt. På detta sätt får jag utlopp för min kåthet. Jag känner mig så avslappnad efteråt.

För att jag ska komma måste jag fantisera om en kille. Hur han antingen går ner på mig eller hur hans kuk glider in i mig. Jag känner då hur varm jag blir, pulsen ökar och att jag andas fortfare. Jag pressar/kniper hårdare och fortare och tillslut så släpper jag allt. Låter blodet rusa och alla hämningar försvinner. Efteråt är det precis som om det bultar till nere i vaginan som efterskalv.
Ha en fortsatt trevlig afton// kram
Tack för ditt svar
Låter väldigt tidigt med 6 år, hade du kommit in i puberteten redan då?
Ungefär samma sak som händer för mig, att känna pulsen i vaginan är ju något som är konstigt men skönt, haha ;D
Citera
2018-04-25, 20:10
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nykula
Är det bara jag som kan få en orgasm genom att korsa benen och trycka mot slidan? Har ni varit med om något liknande, känns jätte konstigt och kom på denna "talang" för 2 år sen. Jag kan också få flera orgasmer på rad tror jag kommit upp i 10 som mest och det brukar ta 30 sek- 2min. Jag är oskuld men är orolig över att det är något som är fel.

Jag har googlat och letat som en galning men inte hittat något svar. Känns liksom inte normalt.

Alla tjejer är olika, men kan du få orgasm är du normal, var lycklig och njut av detta.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback