Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2022-09-13, 05:59
  #25
Medlem
Yoros avatar
Jag går i shorts om det är uppåt 20 grader. Om jag ska motionera så neråt 15 grader.
Citera
2022-09-13, 06:54
  #26
Medlem
borrizs avatar
Egentligen borde denna fråga bollas över till Alexander Bard.
Citera
2022-09-13, 07:03
  #27
Medlem
ost-e-knarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
Bumpar en gammal tråd. Går ni fortfarande i shorts? Sitter själv och fundera på när det blir för kallt för shorts? Känns väl som man plockar bort dem när detr under 16-17c? Minns i ärlighetens namn inte när jag drog på dem.

Japp, jag går i princip alltid i shorts.. Jag har bara ett par långbyxor som jag använder när det blir för kallt eller om jag skall framstå som normal.

Inga exakta siffror för fuktighet och vind påverkar allt för mycket upplevelsen av för kallt.

Arbetar inomhus och pendlar i egen bil.
Citera
2022-09-13, 07:07
  #28
Medlem
RamsesXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
Bumpar en gammal tråd. Går ni fortfarande i shorts? Sitter själv och fundera på när det blir för kallt för shorts? Känns väl som man plockar bort dem när detr under 16-17c? Minns i ärlighetens namn inte när jag drog på dem.

Haft shorts sedan mitten av maj. Bara några få timmar på lokal/konsert har jag haft långbyxor. Shorts funkar bra länge till. Jobbar i shorts och har haft det på morgonen även när det varit 6-7 grader.
Citera
2022-09-13, 11:21
  #29
Medlem
Sqeptisks avatar
Inte ovanligt att se amrisar i shorts uppe i Anchorage i temperaturer under nollan (C alltså)
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback