Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2018-04-24, 10:54
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pk2
Förresten, det där utrycket "Har man tagit fan i båten, får man ro honom i land"

Samma sak kan förövrigt sägas om en del kristna också.
Jag vill bara säga det att i en del muslimska länder kallas USA, "för den stora Satan".

Men detta sagt vill jag dock säga att jag tycker inte att Islam är en stor Satan.

Jag tror att kristendom och islam kan leva sida vid sida även i Sverige, jag har inget
emot dom. Några av mina bästa arbetskamrater har varit muslimer ju.

Man får helt enkelt respektera varandra.

Utan erfarenhet är det svårt att bilda sig en uppfattning.

Västeuropa har inte utsatts för folkmord utav muslimer någon sedan 600-talet, förutom i Balkan, där befolkningen minskade från 10 000 000 till 3 000 000 innan Ottoman-turkarna fick kontroll under 1400-talet.

Jag är ju kristen från Mellan Östern och jag har blivit tillsagd av levande föräldrar som själva blivit tillsagda av föräldrar och släktingar + att jag läst nedskrivna vittnesuppgifter vad som hände under första världskriget och detsamma hände under 2000-talet i Mellan Östern enligt vittnesuppgifter från Yazidier...och vi vet att muslimer mördade och fördrev kristna också under 2000-talet i Mellan Östern.

Den gången, i början av 1900-talet, var då det 30:e försöket till folkmord av mitt folk sedan 600-talet utav muslimer.

Och det ÄR att muslimska barndomsvänner plötsligt stiger in i ditt hem och våldtar, mördar och kidnappar.

Vad jag vill säga är att du aldrig ska eller kan lita på en muslim som en medmänniska. De är toleranta enbart så länge de är få i antal. Det finns ett uttryck: "Vänta bara...". Vänta bara tills de blir många fler...
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback