Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-19, 10:40
  #1
Medlem
Hej!
Jag har haft vestibulit (en kvinnosjukdom där man har en brännande känsla vid samlag) i flera år. Under den perioden tappade jag sexlusten och varken knullade eller onanerade på 4-5 år. Nu har själva smärtan försvunnit efter behandling och jag vill komma igång igen men jag har lite frågor;

-hur får man tillbaka sin sexlust?
-hur tar man reda på vad man tänder på?
-jag blir så jävla uttråkad av förspelet, men min fitta måste vara helt redo (våt och svullen) innan penetration. Hur ska man kunna hålla fokuset på förspelet?

Jag är i en relation tåls att tillägga. Världens sötaste kille som är lätt att prata med!
Citera
2018-04-19, 10:51
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unicornwarrior
Hej!
Jag har haft vestibulit (en kvinnosjukdom där man har en brännande känsla vid samlag) i flera år. Under den perioden tappade jag sexlusten och varken knullade eller onanerade på 4-5 år. Nu har själva smärtan försvunnit efter behandling och jag vill komma igång igen men jag har lite frågor;

-hur får man tillbaka sin sexlust?
-hur tar man reda på vad man tänder på?
-jag blir så jävla uttråkad av förspelet, men min fitta måste vara helt redo (våt och svullen) innan penetration. Hur ska man kunna hålla fokuset på förspelet?

Jag är i en relation tåls att tillägga. Världens sötaste kille som är lätt att prata med!

Är absolut ingen DR. Philntskalle inom detta område, men testa dig fram genom att bara sätta dig ner nånstans å bara se efter, vad dina blickar följer borde väl vara det, sen så kanske man ska släppa på förväntningar och låta gången ha sin fucking gång?? tråkas man får man väl ta över på något sätt.

Jag har en konstig fetisch å det är väl det med brudar med glasögon, det tänder jag på. You ask me why? Why not i tell you? schmexiigt ju
__________________
Senast redigerad av ynozy 2018-04-19 kl. 10:56.
Citera
2018-04-19, 12:15
  #3
Medlem
kalkryggars avatar
Jag skulle ju vilja rekommendera utforskande förspel i din situation, men eftersom du blir uttråkad på det så kan det ju ha motsatt effekt på din kåthet. Har du provat att dränka fittan i glidmedel och be "väldens sötaste" kille att bara trycka på då.

Gillar du inte att bli slickad. Är det också trist? Annars så är det en bra grej att få igång allt på.

Citat:
-hur tar man reda på vad man tänder på?

Be killen försiktigt trycka in ett finger i rumpan. Då kommer du veta om du gillar det eller inte.

Be killen försiktigt dra dig i håret. Då kommer du veta om du gillar det eller inte.

Be killen sätta sig i ditt ansikte och gnida rumpan förnedrande. Då kommer du veta om du gillar det eller inte.

Be killen ...ja du förstår..
Citera
2018-04-19, 17:13
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag skulle ju vilja rekommendera utforskande förspel i din situation, men eftersom du blir uttråkad på det så kan det ju ha motsatt effekt på din kåthet. Har du provat att dränka fittan i glidmedel och be "väldens sötaste" kille att bara trycka på då.

Gillar du inte att bli slickad. Är det också trist? Annars så är det en bra grej att få igång allt på.



Be killen försiktigt trycka in ett finger i rumpan. Då kommer du veta om du gillar det eller inte.

Be killen försiktigt dra dig i håret. Då kommer du veta om du gillar det eller inte.

Be killen sätta sig i ditt ansikte och gnida rumpan förnedrande. Då kommer du veta om du gillar det eller inte.

Be killen ...ja du förstår..

Ja jag älskar ju när det är pang på och sen klart. Men fittan säger annorlunda då jag måste vara svullen innan det är dags. Men jag ska testa lite sådär som du säger! Försiktigt i början..
Citera
2018-04-19, 17:13
  #5
Medlem
ziriks avatar
Börja kolla på porr, gå igenom alla kategorier och se om det börjar pirra i kroppen..
Citera
2018-04-19, 17:34
  #6
Medlem
Du får prova dig fram för att kunna upptäcka vad du gillar. Berätta för din pojkvän vad du vill att han ska göra, eftersom han är "världens sötaste" så borde det inte vara några problem.
Citera
2018-04-19, 22:12
  #7
Medlem
Onan-erarens avatar
Kan jag svara med en motfråga? Hur upptäcker man vad man tycker är avtändande?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback