Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2018-04-23, 20:23
  #73
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Detta resonemang, ständigt upprepat på detta forum är intressant. Hur du m.fl tänker egentligen.

För du vet..arbetarna i X de tjänar uselt, dör i massor pga livsfarliga arbetsplatser och bla bla bla.
Självklart då ska inte arbetare i Sverige ha rätt begära höjd lön eller extra säkerhetsförskrifter där och där, för just där har man funnit brister som riskerar folks liv, som går åtgärda?
För att på andra platser så är det värre minsann.

Eller? Vad försöker du säga?

Och självklart ska svenska arbetare stå i ur och skur och kräva rättigheter för arbetana i X utanför...tja? vadå i Sverige? X:s ambassad eller? Ska man gå i strejk för arbetarna i X, för du vet deras arbetsgivare, som inte ha ett skit inflytande över X.s arbetsgivare/ regering, de kan ju göra massor!

Eller? vad försöker du säga?

Finns ingen motsättning överhuvudtaget att kvinnor i Sverige kämpar för ex. vettiga pensioner, få sin kropp avsexualiserad.
detta förhindrar på inte sätt kvinnor i X att göra samma sak, eller kivnnor i X att kämpa för dagisplatser.

Ditt resonemang du presenterar är helt upp åt väggarna.

Det går knappt att kommentera ditt svammel men om du svarar på frågan jag ställde dig för några månader sedan som du fortfarande inte svarat på så ska jag göra ett tappert försök (Inte innan dess dock).

Förnekar du att Invandrare är överrepresenterade när det kommer till sexualbrott i Sverige?
Citera
2018-04-23, 23:05
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Det går knappt att kommentera ditt svammel men om du svarar på frågan jag ställde dig för några månader sedan som du fortfarande inte svarat på så ska jag göra ett tappert försök (Inte innan dess dock).

Förnekar du att Invandrare är överrepresenterade när det kommer till sexualbrott i Sverige?

Intessant att fullt relevanta fågeställningar kallas för svammel...


Jag har ingen aning om vad du syftar på jag inte svarat på, men ja, jag svarar inte på allt, de tä partiskt omöjligt.
Citera
2018-04-25, 23:40
  #75
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Intessant att fullt relevanta fågeställningar kallas för svammel...


Jag har ingen aning om vad du syftar på jag inte svarat på, men ja, jag svarar inte på allt, de tä partiskt omöjligt.

Eftersom mitt förra inlägg blev borttaget av någon anledning så får jag väl svara igen.

Det är intressant att du svarar på mitt krav om svar på en föregående fråga som du väljer att ignorera återigen.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback