Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-19, 11:08
  #37
Avstängd
MagnusBengtsens avatar
Här ett mycket bra exempel på varför mogna kvinnor är bäst. Från filmen Juloratoriet.

https://xhamster.com/videos/not-her-...er-tnh-5987764
Citera
2018-04-19, 15:25
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
När jag var yngre (15-18 år) så tände jag ofta på fullvuxna kvinnor i 40 års åldern. I sällsynta fall kunde jag sträcka mig till att tycka att en kvinna i sina yngre 50 såg bra ut. Detta gör jag delvis fortfarande också (är i 20-års åldern). Svårt att sätta fingret på vad jag fann attraktivt med dem, men när jag tänker efter så var det nog för deras attraktiva fullvuxna kroppar (stora rövar, bröst, breda höfter).

Har dock aldrig "gjort" något med en kvinna som är över 40, det fanns mest i tankarna bara.

Allt över 55 är dock för tantigt för mig. Noll upphetsning.

Hehe, skulle precis till att skriva precis samma sak som du skrev. Jag får bara hålla med istället.. Det är mognaden hos de äldre kvinnorna som är tilltalande för mig med om vi ska tala om det rent fysiska. Medan jag tycker att 18-20 åringar ofta kan vara ointressanta då de inte alls utstrålar samma mognad.
Citera
2018-04-19, 22:00
  #39
Medlem
När jag var ung så fejkade jag att jag attraherades av betydligt äldre kvinnor för att få några kvinnor öht. Det var lite det eller riktiga ruggugglor till jämnåriga. Så är det att vara Betahane, man får ta vad man får
Citera
2018-04-19, 22:27
  #40
Medlem
Mycket vanligt.
Citera
2018-04-20, 03:34
  #41
Medlem
Tror det är ganska vanligt. Jag har länge varit attraherad av äldre kvinnor och sedan jag var med en 20-25 år äldre när jag var i yngre 20 års åldern fick jag bekräftat att det var ett genuint intresse från min sida. Dock är 20-25 på gränsen, föredrar nog ca 10 år äldre damer, dvs. runt 35 år pga. att de ofta är mognare till sinnet och är duktigare på att tala klarspråk. Jag uppskattar raka och ärliga människor, det finner jag i större utsträckning hos äldre kvinnor. Dessutom upplever jag att vi har mer gemensamt och jag uppskattar deras självsäkerhet i sängkammaren.
Citera
2018-04-20, 13:01
  #42
Avstängd
Sektmedlems avatar
Mycket av det här förutom aspiefetischerna, för aspiekillar tenderar att ha fetischar. Är att det finns en fördom om att insidan blir bättre med åldern. Det stämmer ju dock inte, så om en person blir äldre förväntas det att hen kompenserar upp med insidan. Gör då personen inte det blir det svårt.
Behöver inte ens vara tal om någon kompensation, kan bara vara så att personen hela livet har varit ett skithål, men nu tappar sitt yttre och blir kvar med sitt ruttna inre
Citera
2018-04-22, 07:34
  #43
Medlem
paperboy85s avatar
Mina fördomar säger mig att där kvinnan är en bra bit äldre, 15+ år eller så, vågar hon oftare ta för sig och leda relationen framåt - vara självsäker med andra ord, och det är alltid attraktivt, särskilt om du är en lite blyg man. Men det här är kanske en bild mest skapad av filmer.
Citera
2018-04-24, 12:18
  #44
Medlem
vasaduellers avatar
När jag var runt 20 så funkade tjejer runt 30 bra. Jag upplevde dem som mer kvinnliga och det var lite ”spännande” att de var äldre.

Jag tror att mycket av tjusningen handlade om att man, som kille, ibland blev ratad av jämnåriga tjejer i yngre tonåren. De föredrog ofta äldre killar. Vilket gjorde att det blev lite status att få äldre tjejer intresserade. Det tänket följde nog med lite grand, upp till 20-årsåldern.

Dessutom så upplevde jag då äldre kvinnor som enklare, mer uppskattande och bättre i sängen. Sedan hade de även jobb, pengar, bil och finare kläder än fattiga studenttjejer. Men kanske var det även livserfarenhet och ett mer avslappnat självförtroende som bidrog.

Då upplevde jag ofta unga tjejer som lite puckade, andefattiga och med ett lite urvattnat utseende. Äldre kvinnor uppfattade jag som smartare, mer underhållande och med ett mer färgstarkt, kvinnligt utseende. De var ofta enklare och rakare och även kåtare och mer generösa och skickliga på sex.

Någonstans runt 40 så slutar dock de allra flesta kvinnor att vara verkligt attraktiva. Då krävs det som regel mycket träning, smink och operationer för att kunna mäta sig med random 25-åriga tjejer. Där förändras inte smaken i större utsträckning, för mig som man, även fast jag själv blir äldre.

Personligen så förstår jag mig inte på killar i 20-årsåldern som föredrar 40+ kvinnor. Där tror jag att det ofta rör sig om att de främst är kåta, och att de upplever 40+ kvinnor som enklare att få, fastän de helst hade valt 25-åringar om de hade kunnat.

Dock är jag gammal, så mina tankar och erfarenheter är kanske inte relevanta visavi dagens killar i 20-årsåldern.
Citera
2018-04-24, 12:22
  #45
Medlem
Malou på fyran är jävligt het. Jävligt skön kropp. Tror t ex att alla yngre killar hade velat uppleva henne.
Citera
2018-04-24, 12:22
  #46
Medlem
Astrorbits avatar
Väldigt vanligt, anledningen varför stavas moderskomplex. Efter man lämnat barndomen och blivit man och flyttat hemifrån letar man efter en kvinna som kan ta över sin mor, då är äldre kvinnan det ultimata.

Miljontals unga killar onanerar till mommy fuck son porr.
Citera
2018-04-24, 12:40
  #47
Avstängd
Sektmedlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astrorbit
Väldigt vanligt, anledningen varför stavas moderskomplex. Efter man lämnat barndomen och blivit man och flyttat hemifrån letar man efter en kvinna som kan ta över sin mor, då är äldre kvinnan det ultimata.

Miljontals unga killar onanerar till mommy fuck son porr.

Väldigt viktigt dock att det är "stepmom" eller "stepmother".
Citera
2018-04-24, 12:58
  #48
Medlem
Väldigt, väldigt vanligt. Mycket vanligare än man tror.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback