Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-18, 14:08
  #1
Medlem
Körde upp för 2 dagar sedan och tabbade mig genom att missa 2 stop skyltar och jag hade en väldigt skön lärare som ändå sa att om ja fixar detta så är de inga problem nu körde jag upp för någon timme sen med en ny lärare och blev kuggad och jag hade löst mina problem med stopp plikten När vi kom tillbaka Sa hon att det var för jag inte kollade vänster och höger när jag kör ut i korsningar men ja kan lova att jag kollar som en jävla idiot när jag ska ut alla speglar och backspegel och det stog att jag skulle visa mer uppmärksamhet i trafiken vilket ja tycker jag har ändå bra koll på, Ja hade en 1 timmas lektion innan ja körde upp och min lärare där sa att jag gör allt perfekt och skulle inte vara någon som helst problem o köra upp. är de ofta lärarna kuggar en för att dom ba vill eller är jag bara dålig förare ?
Citera
2018-04-18, 14:12
  #2
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallerallee
Körde upp för 2 dagar sedan och tabbade mig genom att missa 2 stop skyltar och jag hade en väldigt skön lärare som ändå sa att om ja fixar detta så är de inga problem nu körde jag upp för någon timme sen med en ny lärare och blev kuggad och jag hade löst mina problem med stopp plikten När vi kom tillbaka Sa hon att det var för jag inte kollade vänster och höger när jag kör ut i korsningar men ja kan lova att jag kollar som en jävla idiot när jag ska ut alla speglar och backspegel och det stog att jag skulle visa mer uppmärksamhet i trafiken vilket ja tycker jag har ändå bra koll på, Ja hade en 1 timmas lektion innan ja körde upp och min lärare där sa att jag gör allt perfekt och skulle inte vara någon som helst problem o köra upp. är de ofta lärarna kuggar en för att dom ba vill eller är jag bara dålig förare ?

Otur?? Du är en total katastrof som förare om du missar TVÅ jävla stoppskyltar! Hur fan kan du ens få tid till uppkörning?? Man missar verkligen inte TVÅ JÄVLA STOPPSKYLTAR!
Och nej, provförrättaren kuggar inte dig för att den vill, den gör det för att du är USEL!
Citera
2018-04-18, 14:15
  #3
Medlem
CommonSenses avatar
Att inte stanna vid stoppskylt kan inneböra att du blir av med körkort har du ens läst boken?
Citera
2018-04-18, 14:20
  #4
Medlem
Mintafs avatar
Hur missar man 2 stoppskyltar?
Citera
2018-04-18, 14:28
  #5
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallerallee
Körde upp för 2 dagar sedan och tabbade mig genom att missa 2 stop skyltar och jag hade en väldigt skön lärare som ändå sa att om ja fixar detta så är de inga problem nu körde jag upp för någon timme sen med en ny lärare och blev kuggad och jag hade löst mina problem med stopp plikten När vi kom tillbaka Sa hon att det var för jag inte kollade vänster och höger när jag kör ut i korsningar men ja kan lova att jag kollar som en jävla idiot när jag ska ut alla speglar och backspegel och det stog att jag skulle visa mer uppmärksamhet i trafiken vilket ja tycker jag har ändå bra koll på, Ja hade en 1 timmas lektion innan ja körde upp och min lärare där sa att jag gör allt perfekt och skulle inte vara någon som helst problem o köra upp. är de ofta lärarna kuggar en för att dom ba vill eller är jag bara dålig förare ?

Missar du stoppskyltar är du definitivt en dålig förare. Jävligt dålig dessutom.

Det är förrättaren som avgör om du tittar tillräckligt under körning, inte du, trots att du tycker att du kollar som en jävla idiot.

Dålig förare, ja, bevisligen. Otur, nej. Till detta kommer ett mått av nervositet under uppkörningen, vilket påverkar dig.
Citera
2018-04-18, 14:29
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Otur?? Du är en total katastrof som förare om du missar TVÅ jävla stoppskyltar! Hur fan kan du ens få tid till uppkörning?? Man missar verkligen inte TVÅ JÄVLA STOPPSKYLTAR!
Och nej, provförrättaren kuggar inte dig för att den vill, den gör det för att du är USEL!
hahaha så rå du e helt skön
Citera
2018-04-18, 14:43
  #7
Medlem
Otur är det knappast. Men många fixar inte att hålla sig lugna pga prestationsångesten, man ballar ur och gör alla möjliga misstag, som man annars inte hade gjort. Men detta känner du inte igen dig i?
Citera
2018-04-18, 15:39
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Groople
Otur är det knappast. Men många fixar inte att hålla sig lugna pga prestationsångesten, man ballar ur och gör alla möjliga misstag, som man annars inte hade gjort. Men detta känner du inte igen dig i?
jodå självklart var jag väldigt nervös och jag kan ha tabbat upp mig när jag skulle kolla i korsningarna men borde väl inte ha blivit kuggad för detta
Citera
2018-04-18, 15:42
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallerallee
jodå självklart var jag väldigt nervös och jag kan ha tabbat upp mig när jag skulle kolla i korsningarna men borde väl inte ha blivit kuggad för detta

Du tycker alltså att det är orimligt att bli kuggad när man inte ser sig om i korsningar och inte stannar vid stoppskyltar... troll och/eller idiot?
Citera
2018-04-18, 15:47
  #10
Medlem
kodsnickrarns avatar
Tänk på att vrida på skallen ordentligt när du kollar bakåt, höger, vänster osv. Det räcker inte att *du* ser - provförrättaren måste också *se* att du ser. Överdriv alltså huvudvridningarna!

/K
Citera
2018-04-18, 15:58
  #11
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallerallee
jodå självklart var jag väldigt nervös och jag kan ha tabbat upp mig när jag skulle kolla i korsningarna men borde väl inte ha blivit kuggad för detta
Det är precis vad du ska bli kuggad för! Ser inte kontrollanten att du kollar i korsningarna kan du lika gärna skita i att göra det helt och hållet. Det inte kontrollanten ser det händer inte. Hur jävla svårt ska det vara att förstå?
Citera
2018-04-18, 15:59
  #12
Medlem
magquars avatar
Om man missar 2 stoppskyltar ska man nog inte ha körkort överhuvudtaget.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback