Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-18, 14:28
  #13
Medlem
jay.simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuckerandDale
Du borde kontakta Expressen och Aftonbladet omgående

Ditt tips blir än mer lustigt när Aftonbladet och Expressen faktiskt gjort en seriös artikel om händelsen om ts kontaktar msm

(FB) Ny trend: Idioter får utrymme i kvällspressen.

Själv tycker jag att ts ska göra en Charlie Hebdo på personalen. Det här är synnerligen allvarligt
Citera
2018-04-18, 14:33
  #14
Medlem
TuckerandDales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jay.simpson
Ditt tips blir än mer lustigt när Aftonbladet och Expressen faktiskt gjort en seriös artikel om händelsen om ts kontaktar msm

(FB) Ny trend: Idioter får utrymme i kvällspressen.

Själv tycker jag att ts ska göra en Charlie Hebdo på personalen. Det här är synnerligen allvarligt

Ah ett strålande förslag måste jag säga
Citera
2018-04-18, 15:14
  #15
Medlem
reFluxls avatar
Det var ju en schysst förskola i och med att de inte bjöd på godis med likör eller andra spritsorter skrivet på det!
Citera
2018-04-18, 16:30
  #16
Medlem
Blå Rutas avatar
Någon minister måste ju avgå!
Citera
2018-04-18, 19:34
  #17
Medlem
Jo anmälan finns inget o tveka på!!
Citera
2018-04-18, 20:27
  #18
Medlem
Ruger89s avatar
Det är knappast katastrof eller svek. Är du så hjärntvättad att du sätter din unge att uppfostras av andra så får du skylla dig själv.

Lär ungen rätt och ta ungen från skolan.
Citera
2018-04-18, 20:33
  #19
Medlem
Energiknippes avatar
Go postal!
Citera
2018-04-19, 01:10
  #20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Duvetkanske
Det är galet de bjöd min femåring på banangodis på dagis och kallade det "frukt". Skämtsamt visst, men tänk om mitt barn tolkar det bokstavligt? Katastrof, vad hade ni gjort?

Skrivit en vettigare rubrik. Du verkar inte så noga själv med hur du namnger saker.
Citera
2018-04-20, 07:58
  #21
Medlem
mungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
Vilket i någon mening känns betryggande att de inser sina egna brister och är rädda för att överföra dessa till sin avkomma. Det är motsatsen till föräldrar som är feta och drar med sina barn till McDonalds var varannan dag, och då föredrar jag ditt scenario.
Jag kan hålla med om att den sortens föräldraskap är värre, men det är synd att gå till överdrift i vilket fall som helst.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback