Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-18, 09:28
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyper90
Mistänkte att om det är att man måste stanna ofta att det blir irriterande. Sen händer det alla nångång att man behöver stanna kanske 1 gång iallafall

Tjejer gillar ett taktfast pumpande. När de kommer visar de vilken takt de vill ha på slutet. Endel vill att man rotar kuken och gnider men andra vill att man tokjuckar.
Ansiktssprut är bara skit for dem. Kom långt upp i fittan så de kan känna värmen sprida sig i deras orgasmkramper.
Just saying.
Citera
2018-04-18, 09:54
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MalbecWarrior
Om du har för lätt att komma så glöm NoFAP. Dra en runk några timmar innan dejt...

Hamnar du ändå samma situation så när det börjar bli nära, dra dig ur och gå ner och slicka henne eller byt ställning bara. Det finns många sätt att dölja det hela, men stannar du bara så blir det pinsamt.

Om du ändå stannar så ge henne en komplimang, säg att hon är sjukt skön/trång och att hon är het++.

Ska jag gå från penetration till att slicka typ 5 gånger på 3 min då blir det jävla farande upp och ner och byta ställing
Citera
2018-04-18, 09:55
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Tjejer gillar ett taktfast pumpande. När de kommer visar de vilken takt de vill ha på slutet. Endel vill att man rotar kuken och gnider men andra vill att man tokjuckar.
Ansiktssprut är bara skit for dem. Kom långt upp i fittan så de kan känna värmen sprida sig i deras orgasmkramper.
Just saying.
Ja vet men om man inte klarar av att fortsätta när hon är på väg att komma och måste sluta jucka då blir det jobbigt
Citera
2018-04-18, 10:11
  #16
Moderator
VitKallas avatar
Om det måste tas många pauser upplevs det iallafall av mig som irriterande ja. Då är det lämpligt att hitta på annat. Bara fantasier och kommunikation sätter gränser.

Om du kommer snabbt vid penetration kan du kanske försöka lägga energi på annat innan? Och kommunicera med damen vad du vill att hon ska göra för dig.
Citera
2018-04-18, 10:28
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitKalla
Om det måste tas många pauser upplevs det iallafall av mig som irriterande ja. Då är det lämpligt att hitta på annat. Bara fantasier och kommunikation sätter gränser.

Om du kommer snabbt vid penetration kan du kanske försöka lägga energi på annat innan? Och kommunicera med damen vad du vill att hon ska göra för dig.
Ja men även att man pullar slickar innan och sen stoppar in den men så kan du ju bli att tjejen håller på att komma engång till och då kanske man måste stanna. Sen längre förspel brukar göra det värre
Citera
2018-04-18, 11:27
  #18
Medlem
Såja såja småpojkar,

Nu ska jag berätta hur man tar en kvinna,

Knulla taktfast, och bestämt, lpt henne inte bestämma något,

Om du känner att du håller på att komma,

Så KOM i henne, även om hon är långt ifrån orgasm så får sexet vara över där,

SPERMAN är det viktigaste för tjejjerna,
Den utlöser oxytocin och välmående hos kvinnor,,

Ett rejält sprut så dom får gå och droppa heöa vägen in till badrummet,

Haha hålla på och stanna upp som en fjortis donjuan som tror han e världens bästa älskare för att han inte kommer , haha patetiskt
Citera
2018-04-18, 12:13
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyper90
Så en sån kille är inte bra i sängen?

Nej att vara bra i sängen sitter absolut inte i hur lång tid man kan erbjuda ett monotomt juckande.

Att vara en bra älskare sitter i händerna och på vilket sätt du engagerar dig.

Få kvinnor ser någon jätte behållning i enbart själva penetrerandet även om det är intensivt och hållee på längre tid.

Många kvinnor kan bli helt vilda och tycka att du är guds gåva till kvinnan trots att du knappt varit inne i henne

Du överskattar själva penetreringens betydelse och har missat större delen av poängen med sex, ur hennes perspektiv, om du inte förstår hur mycket annat du kan ge henne och hur uppskattat det är.
Citera
2018-04-18, 12:26
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyper90
Ska jag gå från penetration till att slicka typ 5 gånger på 3 min då blir det jävla farande upp och ner och byta ställing

Det låter som om du har ett väldigt tekninskt perspektiv på sexet.

Det låter på dig ungefär som om du ska tvätta en bil.

Försök att lägg lite mer känsla i det och som någon skrev ovan kommunicera.

Kan du inte prestera så länge får du göra henne helt galen av åtrå innan du tränger in.

Blanda in leksaker.

Dra ut kuken och låt ollonet glida över klitoris.

Sätt på henne så som du själv vill i din takt en första gång sen lägger ni fokus på hennes njutning i ett samlag till.

Det finns mycket att göra bara ni kommynucerar.
Citera
2018-04-18, 12:57
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyper90
Ja vet men om man inte klarar av att fortsätta när hon är på väg att komma och måste sluta jucka då blir det jobbigt

Varfor sluta jucka. For att du måste komma kanske. Det är här rutinen spelar in. Kontrollera din säd....ha ha ha.
Citera
2018-04-18, 13:06
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyper90
Ska jag gå från penetration till att slicka typ 5 gånger på 3 min då blir det jävla farande upp och ner och byta ställing

Helt forkastligt. Har aldrig haft en tjej som gillar att du slutar knulla henne for att slicka och sen knulla igen. Kuken ska gora jobbet.
Klart att de kan gilla att bli slickade men då ska det vara från borjan till orgasm.
Citera
2018-04-18, 19:21
  #23
Medlem
fimbuls avatar
Kör bakifrån. När du behöver en paus stannar du upp med bara ollonet inne.
Hon kommer att försöka backa emot dig för att få in den igen.
Då håller du emot hennes röv med händerna och frågar med myndig röst: "Är det du eller jag som knullar?"
Citera
2018-04-18, 20:37
  #24
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fimbul
Kör bakifrån. När du behöver en paus stannar du upp med bara ollonet inne.
Hon kommer att försöka backa emot dig för att få in den igen.
Då håller du emot hennes röv med händerna och frågar med myndig röst: "Är det du eller jag som knullar?"
Och gör det till en vana att drägla/spotta medans du skinkar henne, då kan du spruta henne på ryggen utan att hon märker något...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback