Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-17, 21:38
  #1
Medlem
Klappars avatar
Blev inplockad på förhör igår då jag är misstänkt för hets mot folkgrupp. Någon har från mitt facebook konto skrivit främlingsfientliga saker. Jag är ingen rasse, jag gillar mångkultur och har sen dess haft ont i magen av oro.

Kommer jag åka fast för detta? Pinsamt att bli åtalad för en sån sak.
Citera
2018-04-17, 21:40
  #2
Medlem
AA-suiteds avatar
Nä inget kommer hända. Ta det lugnt bara och glöm bort det. Rätt som det är trillar det ner ett brev som säger att det är nedlagt om några månader.
Citera
2018-04-17, 21:41
  #3
Medlem
Inplockad? Normalt får man en kallelsen.
Citera
2018-04-17, 21:41
  #4
Medlem
KlassadSomRacists avatar
Lite mer info om vad "du" har sagt?
Citera
2018-04-17, 21:41
  #5
Medlem
Bara blåneka. Upp till åklagare att bevisa det var du som satt vid datorn.
Citera
2018-04-17, 21:46
  #6
Medlem
Klappars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Inplockad? Normalt får man en kallelsen.

Hets mot folkgrupp är ett allvarligt brott.
Citera
2018-04-17, 21:59
  #7
Medlem
Tillkalla din advokat?
Citera
2018-04-17, 21:59
  #8
Medlem
hashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappar
Blev inplockad på förhör igår då jag är misstänkt för hets mot folkgrupp. Någon har från mitt facebook konto skrivit främlingsfientliga saker. Jag är ingen rasse, jag gillar mångkultur och har sen dess haft ont i magen av oro.

Kommer jag åka fast för detta? Pinsamt att bli åtalad för en sån sak.

Säg bara att du gillar negrer från tredje världen och att någon har kapat ditt konto.
Citera
2018-04-17, 22:07
  #9
Medlem
Hur har personen lyckats skriva saker från ditt konto? Och vad skrev vederbörande?
Citera
2018-04-17, 22:12
  #10
Medlem
jay.simpsons avatar
Alla som har åkt fast har erkänt det så kallade brotten. Neka, neka, neka ge inga kommentarer.
Citera
2018-04-17, 23:30
  #11
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappar
Blev inplockad på förhör igår då jag är misstänkt för hets mot folkgrupp. Någon har från mitt facebook konto skrivit främlingsfientliga saker. Jag är ingen rasse, jag gillar mångkultur och har sen dess haft ont i magen av oro.

Kommer jag åka fast för detta? Pinsamt att bli åtalad för en sån sak.

Det kommer nog bli mellan 2 -10 år. Sen är det ju illa att du jobbar som heltidpolitiker också, eller va det arbetslös och gick på Soc eller vänta nu ett exlusivt företag du jobbade på som du hade problem med en blatte. Att du kan gång på gång slösa andra personers tid med att hitta på troll trådar mer eller mindre varje dag med fyllda med lögner och skit.
Citera
2018-04-18, 06:26
  #12
Medlem
Klappars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hash
Säg bara att du gillar negrer från tredje världen och att någon har kapat ditt konto.

Förklarade för dom att jag gillar mångkultur och att någon måste ha kapat mitt konto, men är osäker på om dom tror på mig ändå, Vill inte bli åtalad för en sådan sak.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback