Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-18, 08:41
  #13
Medlem
Crime-boy2s avatar
Men visst måste detta vara hets mot folkgrupp? Att beskatta någon för hudfärgens skull? Hur anmäler man?
Citera
2018-04-18, 08:51
  #14
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2
Men visst måste detta vara hets mot folkgrupp? Att beskatta någon för hudfärgens skull? Hur anmäler man?

Det är faställt av JO tror jag det var, som sa "hets mot folkgrupp gäller alla andra folkgrupper utom den svenska"; så nej. Det är en skitlag som ska tas bort. I ett rättsamhälle har vi likhet inför lagen. HMF är inte en lag som behandlar alla lika.

Tokvänstern och S har alltid varit rasister.
Citera
2018-04-18, 08:59
  #15
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Det är faställt av JO tror jag det var, som sa "hets mot folkgrupp gäller alla andra folkgrupper utom den svenska"; så nej. Det är en skitlag som ska tas bort. I ett rättsamhälle har vi likhet inför lagen. HMF är inte en lag som behandlar alla lika.

Tokvänstern och S har alltid varit rasister.

Ok. Tack för information. Har jag aldrig önskat döden på en regering förr så gör jag det nu.
Citera
Siegfrids avatar

Moderatormeddelande

Postat av Siegfrid 2018-04-18, 09:59
Moderator
.

Politik: inrikes --> Politiker
/Moderator
2018-04-18, 18:00
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2
Men visst måste detta vara hets mot folkgrupp? Att beskatta någon för hudfärgens skull? Hur anmäler man?

Tyvärr skulle det inte betraktas som olagligt.
Det man däremot kan göra är att bestraffa den öppna rasisten Isak From (S) med att helt enkelt konsekvent opinionsbilda mot ALLT har yttrar även om man i sak egentligen inte gillar hans eventuella motpart.
Isak är en hatisk person som avskyr vita västerbottningar.
Citera
2018-04-18, 18:06
  #18
Medlem
Vit man!

Gör din plikt och rösta rätt så att S, ett parti som tidigare var sunt och väldigt passande för vita män, men som nu är en dekadent massinvandringsrörelse, förlorar makten. Givetvis vill vi inte att knähundarna Alliansen får några röster heller, då dessa goyims har exakt samma åsikter i bagaget.

Same shit, different name, som man säger.

Rösta helst på SD i detta val, och nästa på AfS!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback