Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-17, 19:17
  #1
Medlem
record-collectors avatar
Jag söker en bra hörlur eller snarare headset till PC. Det viktigaste är att den återger musik bra då jag lyssnar mycket på musik i lurar men den bör även ha en mikrofon då jag ringer mycket via Skype. Det ska vara en "riktig" lur och ingen "in ear".

Alla förslag välkomnas!
Citera
2018-04-17, 19:20
  #2
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av record-collector
Jag söker en bra hörlur eller snarare headset till PC. Det viktigaste är att den återger musik bra då jag lyssnar mycket på musik i lurar men den bör även ha en mikrofon då jag ringer mycket via Skype. Det ska vara en "riktig" lur och ingen "in ear".

Alla förslag välkomnas!

(FB) Hörlurar
Citera
2018-04-17, 19:27
  #3
Medlem
record-collectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
(FB) Hörlurar
Tack för länken men det är ingen lur som jag kopplar till min HiFi anläggning jag söker utan en lur/headset som är bra som jag kopplar till PC (MS Win 7, 8 & 10).
Citera
2018-04-17, 19:54
  #4
Medlem
irimoois avatar
Annars Qpad-Qh 90. En av dom bästa headset på marknaden för bra pris och bra mic.
Edit: Håller länge.
Citera
2018-04-17, 20:34
  #5
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irimooi
Annars Qpad-Qh 90. En av dom bästa headset på marknaden för bra pris och bra mic.
Edit: Håller länge.
Jag tycker den inte återger musik bra, utan är bra till gaming. TS, kör på ett headset som du känner har bra ljud i, oftast brukar det vara mikrofon i kabeln samt att 3.5 mm-uttaget har stöd för mick/ljud.

Själv kör jag mina Bose QC 25 för både musik och gaming och är supernöjd. Har även mick på kabeln.
Citera
2018-04-24, 20:57
  #6
Medlem
Livshacks avatar
Kan starkt rekommendera Sennheiser Game Zero

https://www.inet.se/produkt/x105489/...-game-zero-vit
Citera
2018-05-06, 17:38
  #7
Medlem
Steelseries 800 eller 840 är extremt goa och jag rekommenderar dem starkt!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback