Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-17, 07:04
  #1
Medlem
Vilka är dina favorit underkläder hemma i lådan, modell, färg, typ? Var köper man dem?
Citera
2018-04-17, 10:55
  #2
Medlem
Jag tror TS efterfrågade vad man själv använder.
Själv använder jag trunks, korta eller med lite längre ben. Föredrar svarta eller mörkare färger.
Inköpen görs på Timarco eller Uppercut.
Citera
2018-04-17, 12:44
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riverman83
Vilka är dina favorit underkläder hemma i lådan, modell, färg, typ? Var köper man dem?

Har nog ingen speciell modell, men (som kvinna) gillar jag spets och i princip allt som är bekvämt. Föredrar ingen bh eller en lätt bralette utan något direkt stöd
Citera
2018-04-17, 16:52
  #4
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Mina favoriter boxers från Bread & Boxers, väldigt sköna och håller passformen länge! Jag är kille.
Citera
2018-04-18, 10:44
  #5
Medlem
Timedealers avatar
Använder bara kallingar från Bread & Boxers. Håller passformen och är mycket prisvärda.
Citera
2018-04-18, 14:33
  #6
Medlem
kanelkakas avatar
Stringtrosor eftersom det är allmänt fint men även eftersom jag tränar mycket. Med string blir det inget onödigt tyg som hamnar fel och inget som skaver.

Hemma, utan bh men annars allt ifrån push up, lätt vadderat, trekantsbh, ingenting. Det är liksom kläderna/aktiviteterna som avgör oftast men även vad som känns finast. Jag gillar när underkläder får synas lite också.
Citera
2018-04-28, 22:35
  #7
Medlem
Calvin Klein är väl standard
Citera
2018-05-10, 15:31
  #8
Medlem
Ravix_04s avatar
Kortare träningstights från typ nike, under armour, pro touch eller liknande används endast.
endast polyester eller spandex material, gått ifrån bomull helt och hållet sen flera år tillbaka efter alltför många incidenter med blodröda och irriterande innerlår orsakade av svett efter en hård arbetsdag.

Innan jag emigrerade bort helt från bomullsmodeller så hade jag nog gått igenom alla tänkbara märken: Björn Borg, Hugo Boss, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Frank Dandy, Diesel, Dressmann, New Black, etc etc. spelade ingen roll vad man använde, i slutändan ”korvade”, eller rullade alla upp sig vilket blev en perfekt samlingsplats för svetten att samlas.
Ur hållbarhetsaspekten är det också en otrolig skillnad, har om jag räknat rätt 10 par hemma från olika fabriksföraren som Nike, Pro Touch, och Under Armour sen ungefär 3,5 år tillbaka om jag räknat rätt, och jag skojar inte när jag säger att jag slängt 1 par under den tiden. Under samma tidsperiods med bara bomullsvarianter kunde jag nog lätt gå igenom mer än 10 par.
Och ja, alla paren är nästintill lika fräscha som dagen jag införskaffade dom, läste nånstans att man aldrig skulle torktumla underkläder med dessa material, så det blir lufttorkning vid varje tvätt vilket jag inbillar mig är vad som gjort att dom håller så bra.
Har ex 2 av dessa
https://www.nike.com/t/pro-mens-trai...104/838063-091
2 par av dessa, var 1 par här som släppte i sömmarna vid grenen efter nåt år:
https://www.intersport.se/klader/sho...rts-herr/black
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback