Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-05-02, 14:21
  #25
Medlem
som Ronny sa:

Ja det finns 2 anledningar:

1. Han vill ha dig och håller dig som reserv ifall det skulle skita sig med den nya

2. Han uppfattar dig som att du är intresserad av honom men vill inte förlora dig som vän ifall han berättar

Är 100% enig i det, och förmodligen det som stämmer, kan prata från egna erfarenheter i tidigare ålder.
Citera
2018-05-04, 19:37
  #26
Medlem
Hairlokks avatar
Eller så är det helt enkelt dig han vill ha?

Säger bara att om det varit jag, och jag hade hoppats att det skulle kunna bli något, så hade jag antagligen också varit tveksam till att berätta ifall det försvårar möjligheterna. Men jag får uppfattningen av det du skriver att det är exen och nuvarande som är backup. Kanske han berättat om de andra och inte fått den reaktion från dig som han velat, så testar ett annat sätt denna gång?

För tbh, han verkar satt griller i huvudet på dig denna gång, och även om du säger att det inte är något från din sida, så känns det som svartsjuka lång väg att ens behöva göra denna tråden
Citera
2018-05-04, 19:40
  #27
Medlem
Hairlokks avatar
Och förresten, skulle du säga rent ut att du inte har något intresse skulle antagligen vänskapen dö. Till skillnad mot vad ngon skrev så kan man vara vänner, men endast om det ine finns något från någon sida.
Citera
2018-06-10, 10:24
  #28
Medlem
Liten uppdatering:

Jag tog upp ämnet att "men du har ju flickvän. Roligt osv. Lycka till"

Total tystnad tillbaka. Nu svarar han inte ens mig. Jag förstår faktiskt ingenting. Trodde vi var vänner men som han betett sig är en stor besvikelse.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback