Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2018-12-21, 23:04
  #73
Medlem
Vet inte om det strider mot reglerna att fråga detta men vilka är dem, finns någon info om dem?
Citera
2018-12-21, 23:15
  #74
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av venusvexation
Vet inte..

Det är inte lov. Redigera genast.
Men jag tror att de berättar det i inledningen.
Citera
2018-12-30, 12:37
  #75
Medlem
Enydrions avatar
Bara hunnit lyssna på det om dialekterna, bra, men jag tyckte volymen varierade väldigt mycket, tror inte det varit problem tidigare?
Citera
2019-02-05, 18:59
  #76
Medlem
morbrostewarts avatar
Bra pod!
Mysigt upplägg med en som pratar lite mer och en som frågar och skrattar och håller ångan uppe. Jag gillar det.
Hoppas det är nytt avsnitt på gång.
Skulle vara kul om ni kunde göra något av denna tråd: (FB) Cp-ungar när vi var små (särbarnen vi minns)
"Cp-ungar när vi var små (särbarnen vi minns)"
Den har jag skrattat mycket åt. (igenkänningshumor).
Citera
2019-02-10, 03:40
  #77
Medlem
Bra jobbat av er personer. Jag finns tillgänglig om ni vill steppa upp en nivå.
Citera
2019-06-26, 18:38
  #78
Medlem
Insyn5s avatar
Har ni lagt ner podden? Det sista som sades var att ni skulle ta julledigt. Saknar ni kalendrar eller? För det är snart juli nu.
Citera
2019-12-14, 21:30
  #79
Medlem
elbels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackpodden
Hej alla Flashbackare!

Vi har startat en ny podd där vi tar upp gamla och nya trådar och diskuterar allt från konspirationsteorier till oskrivna regler för riktiga män. Den får ni bara inte missa!

Första avsnittet ligger nu ute där poddar finns och handlar om tråden ”Flat earth – Jorden är platt”. Sen kör vi ett nytt avsnitt varje tisdag!

Ni hittar även avsnittet här: http://flashbackpodden.podbean.com/e...er-flat-earth/

Väl lyssnat!

/Betty & Ronnie
Kan man lyssna på er någon mer stans?
Citera
2020-01-02, 21:28
  #80
Medlem
Helt nedlagt?
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback