Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-16, 19:42
  #1
Medlem
F-35s avatar
Vi ska snacka om europeisk militära makter en snack om Sverige är totalt meningslöst i denna tråd.

Angående Polen har dem rustat upp men fortsatt är dem efter Ryssland i krig men USA har skickat marktrupper i medhåll i Polen NATO stöd.

Bundeswehr borde bli explibare en trupp minskning till 35,000 värnpliktiga sen 27,000 man i flygvapnet sen 16,333 i marinen slutligen 57,000 i sista förband. Totala 125,333 i yrkesförsvar Bundeswehr heter dem på tyska. Gillar tanken det kostar € 39 miljarder i värden.
2018-04-16, 19:56
  #2
Medlem
DoungAs avatar
Ska vara helt ärlig att säga att jag inte förstår vad det är du skriver riktigt och därför blir det svårt för mig att haka på en diskussion eftersom du mest verkar vilja berätta något du vet.
2018-04-16, 21:32
  #3
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F-35
Vi ska snacka om europeisk militära makter en snack om Sverige är totalt meningslöst i denna tråd.

Angående Polen har dem rustat upp men fortsatt är dem efter Ryssland i krig men USA har skickat marktrupper i medhåll i Polen NATO stöd.

Bundeswehr borde bli explibare en trupp minskning till 35,000 värnpliktiga sen 27,000 man i flygvapnet sen 16,333 i marinen slutligen 57,000 i sista förband. Totala 125,333 i yrkesförsvar Bundeswehr heter dem på tyska. Gillar tanken det kostar € 39 miljarder i värden.

Tack! Det är en jättespännande tråd du startat. Tror jag... Det är tyvärr lite svårt att förstå vad du skriver. Kanske det blir lättare att förstå om du skriver på engelska? (Engelska är godkänt att använda på Flashback.)

Med Vänliga Hälsningar
2018-04-17, 23:34
  #4
Medlem
Dejads avatar
Tråd låst i väntan på vad han vill prata om. Bara att skicka ett PM med en vettig trådstart till mig så låser vi upp tråden med en bättre start.

Tråd låst.
/Moderator

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback