Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2018-05-27, 15:15
  #97
Medlem
Cheeswisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintertjej
Har pojkvän som nöjer sig med sex bara efter hans behov. Alltså in ut sprut slut.
Max 1 minut så va det roliga slut.
Senast han tillfredställande mig med att slicka mig till orgasm va i oktober.
Tycker själv att sex är helt fantastisk och älskar att ge.Långa heta förspel med kyssar, smek, skick och sug. Han vill bara stoppa in den och 60 sekunder senare är allt över.
Struntar fullständigt om min njutning fast han
vet vad jag gillar och vet hur han får mig till klimax. Blir ju att man börjar tänka på bra sex
med andra... Tycker massor om honom men...
Ps. Han gillar inte att bli avsugen heller.
Är bra sex viktigt?


1 min är ju fett lång tid ju skoja lite bara...Jag tror faktiskt han är otrogen och vill inte ha sex med dig eller känna närhet från dig.. Är man otrogen så skäms man och tänker mest på om "hon" kommer få reda på det på något sätt
Citera
2018-05-27, 18:25
  #98
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Kanske ligger du så passiv och avtändande att han bara vill få det avklarat?
Man ska alltid börja med att granska sin egen del i ett problem.
Vad kan du göra för att få honom att må bättre?
Citera
2018-05-28, 06:55
  #99
Medlem
Asshatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freshspring
Ja men lämna då din ostabila jävel. Jag sätter 100kr på att du har diagnos, eller hur har jag rätt?
Att det finns giftiga människor är en sak, det är dock en helt annan sak med människor som enablar

Nej jag har ingen diagnos!
Men uppenbarligen vet du inte hur det är att släppa taget om någon man älskar så mycket efter så länge!
Barn är dessutom inblandade! Det är inte ett beslut man bara TAR!
Jag ska försöka prata med honom först
Citera
2018-05-28, 07:42
  #100
Moderator
Hobbybondes avatar
Personligen skulle jag aldrig fixa att ha en relation med så lite sex, men det är väl upp till individerna som med allt annat. För min del får det gärna vara sex minst två ggr per dag.

Om det varit bättre tidigare med sexlivet så skulle jag nog med fundera på om han inte var otrogen, tyvärr.
Citera
2018-05-28, 07:43
  #101
Medlem
Asshatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde
Personligen skulle jag aldrig fixa att ha en relation med så lite sex, men det är väl upp till individerna som med allt annat. För min del får det gärna vara sex minst två ggr per dag.

Om det varit bättre tidigare med sexlivet så skulle jag nog med fundera på om han inte var otrogen, tyvärr.

Lite så jag tänker med
Citera
2018-06-13, 15:36
  #102
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malko
Ni är inte kompatibla. Du är "långsam" sexuellt medans han är intensivare. Bra sex är när två parter passar ihop. Det finns tjejer som hade hatat att ha det sexet du vill ha och älskat din pojkväns själviska behov.

Gör slut och hitta någon du klickar med sexuellt.

Lycka till!

Vad innebär långsam/intensiv i sexet?

Intensiv = Självisk?
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback