Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-15, 19:04
  #1
Medlem
Har pojkvän som nöjer sig med sex bara efter hans behov. Alltså in ut sprut slut.
Max 1 minut så va det roliga slut.
Senast han tillfredställande mig med att slicka mig till orgasm va i oktober.
Tycker själv att sex är helt fantastisk och älskar att ge.Långa heta förspel med kyssar, smek, skick och sug. Han vill bara stoppa in den och 60 sekunder senare är allt över.
Struntar fullständigt om min njutning fast han
vet vad jag gillar och vet hur han får mig till klimax. Blir ju att man börjar tänka på bra sex
med andra... Tycker massor om honom men...
Ps. Han gillar inte att bli avsugen heller.
Är bra sex viktigt?
Citera
2018-04-15, 19:07
  #2
Medlem
Uninteresteds avatar
Ja. Bra sex är viktigt för en sund relation(Viktigt även om man är singel för vissa).

Har det alltid varit såhär?
Citera
2018-04-15, 19:10
  #3
Medlem
Ja, det är en viktig av ett förhållande. Vad tycker han själv om situationen? Du måste berätta för honom hur du känner om det ska bli någon förändring.
Citera
2018-04-15, 19:12
  #4
Avstängd
kvackbos avatar
Han är otrogen. Har en kompis som är parterapeut. Frågade han (sitter bredvid mig) och han sa också att han sannolikt är otrogen.

Edit: eller så har du gått upp i vikt / är ful. Det är förmodligen därför han vänstrar
__________________
Senast redigerad av kvackbo 2018-04-15 kl. 19:15.
Citera
2018-04-15, 19:13
  #5
Medlem
Zaedrewss avatar
Bra sex skulle jag säga är grundläggande i en relation. Dvs att både du som han får sitt begär uppfyllt. Tycker du borde prata med honom om detta. Om han ärligt gillar dig så kommer det då att lösa sig och han får ge sig dän mer åt saken dvs sexuellt tillfredsställa dig.
Citera
2018-04-15, 19:13
  #6
Medlem
Kan man nog säga.
Bara han får sitt.
Jag och mina behov betyder ingenting alls.
Citera
2018-04-15, 19:14
  #7
Medlem
Banangurkazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintertjej
Kan man nog säga.
Bara han får sitt.
Jag och mina behov betyder ingenting alls.
Varför frågar du inte honom om det istället, du lär få bättre svar än att folk ska gissa? Men han kanske tycker du luktar illa därnere? Fråga honom som sagt var.
Citera
2018-04-15, 19:14
  #8
Medlem
Att säga att bra sex är viktigt för ett förhållande är ju ett jävligt generaliserande statement. För det första är det väl något man avgör själv, ingen på Flashback kan veta bättre än du vad du tycker. För det andra, nej det finns många som knappt har sex och har bra förhållande ändå. Räcker ju liksom att man kör in den när man ska ha barn. Alla människor mår bättre av att försöka skära ner på sina behov snarare än att försöka få dem uppfyllda stup i kvarten. Gäller sex och allt annat.
Citera
2018-04-15, 19:15
  #9
Medlem
kalkryggars avatar
Du får väl säga till honom att det får vara in-å-ut lite oftare och att det pågår under längre stunder än den så kallade "minuten". Annars gör du slut och hittar en man som kan ta dig hårt ofta och länge. Vil han inte pippa mer så gör du slut.

Sex är viktigt som fan. Om det är så nu, hur kommer det då att vara om 10 år tror du?
Citera
2018-04-15, 19:15
  #10
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvackbo
Han är otrogen. Har en kompis som är parterapeut. Frågade han (sitter bredvid mig) och han sa också att han sannolikt är otrogen.

Edit: eller så har du gått upp i vikt / är ful. Det är förmodligen därför han även är otrogen

Också rädd att det är så...
Sorry🤗
Prata med honom först, förklara vad du tycker.
Citera
2018-04-15, 19:17
  #11
Medlem
macdress avatar
Hur är erat förhållande i övrigt?

Som svar på din fråga, ja det är viktigt i en intim relation med bra sex. Många killar drömmer om en tjej som dig. Kanske dags att söka sig vidare?
Citera
2018-04-15, 19:20
  #12
Medlem
Har inte gått upp i vikt.
Han har alltid sagt att jag inte luktar där nere.
Då återstår bara att han tillftedställer någon annan alltså?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback