Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-15, 15:54
  #13
Medlem
Electrocutioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Drar du dig från att handla utomlands så finns olika Cubot inom Sverige också som jag var mycket nöjd med och har blivit populär i bl.a England för sin kvalité till låg kostnad:
Cubot X18
Cubot Note Plus
Cubot H3


Tack för dina jättebra tips. Men jag har köpt Moto G5. Svårt och krångligt att öppna för batteri och sim-kort. Måste kolla Youtube för att få bort sim-kortet. Tack alla för era svar.
Citera
2018-06-08, 23:37
  #14
Medlem
godboys avatar
Jag har en g5 plus och en kompis har en g5. Vi är båda väldigt nöjda med våra telefoner. Hänger min bara med i några år och inte krånglar så blir den nog en Moto även nästa gång.

Både jag och min polare upplever att telefonerna känns rena, inte en miljard förinstallerade appar som inte går att bli av med. Både hon och jag vill bestämma själva vad vi ska ha på våra lurar.
Citera
2018-07-22, 22:16
  #15
Medlem
Electrocutioners avatar
[quote=godboy|64283232]Jag har en g5 plus och en kompis har en g5. Vi är båda väldigt nöjda med våra telefoner. Hänger min bara med i några år och inte krånglar så blir den nog en Moto även nästa gång.

Både jag och min polare upplever att telefonerna känns rena, inte en miljard förinstallerade appar som inte går att bli av med. Både hon och jag vill bestämma själva vad vi ska ha på våra lurar.[/QUOTE

Jag har nu haft den (moto g5 inte +) i tre månader och jag är också mycket nöjd. Kostade endast 1200 kronor. Jag förstår inte varför folk betalar x tusen kronor för lurar då jag upplever att denna luren har absolut allt man behöver när det gäller smartphone.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback