Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-14, 11:55
  #1
Medlem
Är på jobb i Stenungsund och kommer vara här i ungefär en månad till. Tänkte beställa lite mat (pizza eller liknande) för utkörning men det finns inte ett endaste ställe som erbjuder utkörning? Vad är detta för håla? Det bor trots allt 26000 människor här? Pizzeria Kopper slutade med utkörning två veckor innan jag kom hit. Närmaste jag hittar är en Indisk restaurang i Jörlanda men det blir 75 kr i hemkörningsavgift. Indisk mat är heller ingen hit.

Finns det verkligen ingen som erbjuder hemkörning av mat till Stenungsund?
Citera
2018-04-14, 15:06
  #2
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Vad vill du att vi ska göra åt saken?
Är där ingen pizzeria som har hemkörning så är det väl så.
Gå till närmsta ställe och hämta är väl alternativet.
Citera
2018-04-14, 15:30
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BTK77
Är på jobb i Stenungsund och kommer vara här i ungefär en månad till. Tänkte beställa lite mat (pizza eller liknande) för utkörning men det finns inte ett endaste ställe som erbjuder utkörning? Vad är detta för håla? Det bor trots allt 26000 människor här? Pizzeria Kopper slutade med utkörning två veckor innan jag kom hit. Närmaste jag hittar är en Indisk restaurang i Jörlanda men det blir 75 kr i hemkörningsavgift. Indisk mat är heller ingen hit.

Finns det verkligen ingen som erbjuder hemkörning av mat till Stenungsund?

Testa att muta närmaste pizzeria. Säg att dom får en hundring?

Vet inte hur det ser ut hos dig. Men i Stockholm har vi fått hemkörning. Och flera gånger har vi fått dom att handla andra saker som cigg, rullpapper.
Citera
2018-04-14, 15:52
  #4
Medlem
Ett tips, betala förskott på riktig taxi. Taxi chauffören handlar maten till dig och du får det hemkörd.
Förstått?
Citera
2018-04-14, 23:24
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BTK77
Är på jobb i Stenungsund och kommer vara här i ungefär en månad till. Tänkte beställa lite mat (pizza eller liknande) för utkörning men det finns inte ett endaste ställe som erbjuder utkörning? Vad är detta för håla? Det bor trots allt 26000 människor här? Pizzeria Kopper slutade med utkörning två veckor innan jag kom hit. Närmaste jag hittar är en Indisk restaurang i Jörlanda men det blir 75 kr i hemkörningsavgift. Indisk mat är heller ingen hit.

Finns det verkligen ingen som erbjuder hemkörning av mat till Stenungsund?

Köp en matlåda istället. Eller ät på Pizzerian. Uppenbarligen så finns väl inte behovet där. Annars skulle det finnas utkörning hur märkligt det än må vara i ett modernt samhälle.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback