En kvinna runt 20 träffade en man runt 40 när hon gick Inkaleden. Han var guide och hade fru och barn i Cusco. En man som ser ut som en indian från Peru, mer indian är medelsnittet som i Lima. En äkta indian som spelar panflöjt och är väldigt mörkhyad, bred och kort. Ingen mestis, äkta fucking Inka!!!
Kvinnan var läkare och rätt ful och töntig, säkert problem under barndomen som jag snappat upp då jag
analyserade henne samt indianen efter mitt möte med dem.
Hur som helst så befann sig det omaka paret sig runt mitt middagsbord. Den gemensamma nämnaren
som fick oss att mötas visade sig att den kvinnliga läkaren som raggat upp den dubbelt så gamla gifta indianen på inkaleden, inte var ens 1% . Hon hatade allt och alla aktivt och indianmannen
skämdes i sin tysthet men höll tyst som den toffel som han blivit som en hora importerad från ett U-land,
tex en kvinna från Kambodja, eller liknande. Jag bara gissar då jag inte har varit i Asien, men kan Latinamerika och USA.
Indianen som var kanske 45 år och lämnat ett par tre barn och fru i Anderna då han blev en manshora till en anorektisk ful nördig kvinna med glasögon och jobbade som gynekolog (ett ämne som hon genast dödade när jag visade ett intresse).
Han bor med kvinnan i ett hus som tillhör ett stort gods med skog och lantbruk i Norra Skåne.
Kvinnans familj är "skitrika" och indianen är kvinnans tonårsrevolt mot sina rika föräldrar och
indianen är antagligen mycket mer olycklig är vad som resten av idianerna är i sitt hemland Peru, fast han gift sig rikt med en gringa som är miljonär och doktor etc...., bla bla bla