Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-13, 22:44
  #1
Medlem
D_V_Ss avatar
Han är med i ett klipp som trendar just nu på Youtube, från det populära programmet The Late Late Show With James Corden

https://youtube.com/watch?v=AxiHaqKxxiE

Men detta är ingen isolerad händelse. Första gången jag såg honom var i ett klipp från den populära Youtubekanalen Buff Dudes

https://youtube.com/watch?v=0vFdmHpfiKw

So we tried summoning a Buff Dudes Swedish Viking Spirit Animal (or maybe a subscriber to our channel who met up with us to get in a lift? Shhh...the Spirit Animal sounds better) and tried out a new form of lifting weights - using your MIND to build muscle. Did it work? Well, no, but I think our Spirit Animal got Buffer. So that's cool.

Vem är Pontus Beck?
Bara någon random svensk kille som är väldigt skön och pluggar i USA och har haft turen att bli semikändis ett tag?
Finns det mer klipp med denna Pontus som jag missat/som ni sett?
Vad vet ni om Hr Beck?

Att han heter Pontus Beck utgår jag ifrån från hans kommenterar i videornas kommentarsektion. Coolt namn f.ö..

Verkar vara en skön lirare helt klart. Intressant att följa hur länge hans 15 minuter (?) håller i sig.
Citera
2018-04-13, 23:23
  #2
Medlem
Detevigaavigas avatar
Dagens 15 minuter kan ju hålla i sig ganska länge med tanke på Youtube och andra "Creator"-plattformar. Jag ska se vem det är nu. Har inte tidigare hört om honom. Ska bli intressant att se vem du och The Late Late Show With James Corden valt att lyfta fram.

haha kul att se en vit svensk man bara få höra några ärliga ord. istället för den svenska sociopatologin men man vet ju aldrig om dom bara skrattar åt honom. I sverige hade ju detta aldrig gått iom alla knytblusar. jag tycker ju han e lite fjantig om ja ska vara ärlig. Men det är ju i tv han gör detta. Och underhållande så jag ska inte vara för hård. Han kan nog få en skaplig youtube kanal. Han gjode ett habilt jobb
__________________
Senast redigerad av Detevigaaviga 2018-04-13 kl. 23:41.
Citera
2018-04-14, 12:50
  #3
Medlem
Jag hade aldrig sett honom förut men riktigt skön snubbe verkar han vara
Citera
2018-04-14, 21:41
  #4
Medlem
Pontus är en tung snubbe från Göteborg. En legend inom ocr världen och dessutom en grym metall sångare.
Citera
2018-04-14, 21:43
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrck84
Pontus är en tung snubbe från Göteborg. En legend inom ocr världen och dessutom en grym metall sångare.

Vilken stjärna har verkar vara

Legend inom obstacle course running, grym metall sångare, snyggt utseende och bra muskler.

Vilket liv killen måste leva!
Citera
2018-04-15, 11:08
  #6
Medlem
Hittade hans Instagram nu och det verkar även som att han känner självaste Arnold Schwarzenegger.

https://www.instagram.com/p/BgMMjfAn...-by=pontusbeck
Citera
2018-04-15, 12:36
  #7
Medlem
Dynamit-Gossens avatar
Riktigt skön lirare detta. Går under smeknamnet "growlaren" i vissa kretsar i Göteborg, då när han tidigare bodde i Sverige så brukade han gå ut och "growla" på nattklubbs-golven i Göteborg med världens basröst, folks reaktioner på detta ska tydligen ha varit hysteriskt roliga att se.

Var även nyss med i gladiatorerna.

-DG
__________________
Senast redigerad av Dynamit-Gossen 2018-04-15 kl. 12:52.
Citera
2018-04-15, 13:16
  #8
Medlem
D_V_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrck84
Pontus är en tung snubbe från Göteborg. En legend inom ocr världen och dessutom en grym metall sångare.

Vet du vilken grundskola och gymnasieskola han gick på? Hur gammal är han?
Citera
2018-04-15, 13:24
  #9
Medlem
D_V_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamit-Gossen
Riktigt skön lirare detta. Går under smeknamnet "growlaren" i vissa kretsar i Göteborg, då när han tidigare bodde i Sverige så brukade han gå ut och "growla" på nattklubbs-golven i Göteborg med världens basröst, folks reaktioner på detta ska tydligen ha varit hysteriskt roliga att se.

Var även nyss med i gladiatorerna.

-DG

Hittade ett klipp från Gladiatorerna

https://youtube.com/watch?v=OqEXWwM4zC0

Han stavas Bäck där.
Citera
2018-04-15, 15:10
  #10
Medlem
Har träffat på honom några gånger i Mölnlycke men vet inte om han bor där.
Han är strax under trettio skulle jag tippa.
Citera
2018-04-15, 16:08
  #11
Medlem
D_V_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AABBCC112233
Har träffat på honom några gånger i Mölnlycke men vet inte om han bor där.
Han är strax under trettio skulle jag tippa.

Vill man träffa honom kanske man ska åka Grönexpress ett antal gånger om dagen.
Citera
2018-04-15, 19:18
  #12
Medlem
D_V_Ss avatar
Expressen lite efter Flashback.
2a på bollen, Jens!

https://www.expressen.se/gt/pontus-2...-efter-succen/

"Pontus Bäck var trött på livet hemma i Mölnlycke, och bestämde sig för att uppfylla en dröm han haft i flera år: Att bosätta sig i soliga Kalifornien.
– Just nu pluggar jag engelska i Santa Barbara, sen får vi se vad det blir. Efter i tisdags kanske man kan hålla tummarna för att bli ”upptäckt”, skrattar Pontus. "

Pontus är 25 år.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback