Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-20, 14:01
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Nej! Hade avsagt varenda killkompis för min käre. Skilj på invandrare och svenskar okej?

Det skall du inte behöva göra tycker jag, men man skall respektera varandras svartsjuka (så länge den inte spårar ur). Vilket innebär att du gärna får käka lunch med en killkompis, men inte sova över hos honom, och du får acceptera att "jag" (läs:killen) inte är helt befriad från svartsjuka.
Citera
2018-04-20, 14:20
  #14
Medlem
dunias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Det skall du inte behöva göra tycker jag, men man skall respektera varandras svartsjuka (så länge den inte spårar ur). Vilket innebär att du gärna får käka lunch med en killkompis, men inte sova över hos honom, och du får acceptera att "jag" (läs:killen) inte är helt befriad från svartsjuka.
Vet inte hur du vill ha det i ditt förhållande men som jag ser det har jag mina födda bröder och killkusiner som räcket som manliga "vänner". Den enda andra mannen jag vill underhålla med lunch och diverse aktiviteter är min kille! Varför ska jag träffa eller söka efter andra killar att äta lunch med (bortsett från arbetslunch men det är en annan femma)? Jag vill bara spendera tid med en enda kille på den här jorden. Vänner? Det har jag mina tjejer till. Killkompisar är bara ett påhitt som ett förstastadie till vidare förhållanden.
Citera
2018-04-20, 19:39
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Vet inte hur du vill ha det i ditt förhållande men som jag ser det har jag mina födda bröder och killkusiner som räcket som manliga "vänner". Den enda andra mannen jag vill underhålla med lunch och diverse aktiviteter är min kille! Varför ska jag träffa eller söka efter andra killar att äta lunch med (bortsett från arbetslunch men det är en annan femma)? Jag vill bara spendera tid med en enda kille på den här jorden. Vänner? Det har jag mina tjejer till. Killkompisar är bara ett påhitt som ett förstastadie till vidare förhållanden.
Det var något av det fjolligaste och mesigaste jag läst, klart att man har vänner från båda könen. Jag umgås mest med 3-4 olika kvinnor (har aldrig och kommer aldrig ligga med dom) och en 10-15 manliga vänner.
Dom som inte klarar av att vara vän med det motsatta könet har mycket dålig självkänsla och är veka människor.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback