Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-13, 12:05
  #1
Medlem
Tjena ska till Barca med grabbarna i sommar och vi är 17 allihop, vi är såklart sugna på festa och dricka och jag undrar om någon nyligen har varit i Barca som minderårig eller myndig för den delen, hur hårda är dem med alkoholförsäljning? Det är ju 18 där nere . Kommer man kunna klubba och gå på barer?

Ha det göt
Citera
2018-04-13, 12:15
  #2
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajerow
Tjena ska till Barca med grabbarna i sommar och vi är 17 allihop, vi är såklart sugna på festa och dricka och jag undrar om någon nyligen har varit i Barca som minderårig eller myndig för den delen, hur hårda är dem med alkoholförsäljning? Det är ju 18 där nere . Kommer man kunna klubba och gå på barer?

Ha det göt
Modiga föräldrar ni har som låter er åka när ni inte ens är myndiga. Hoppas ni får kul.
Citera
2018-04-13, 12:15
  #3
Medlem
Mintafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajerow
Tjena ska till Barca med grabbarna i sommar och vi är 17 allihop, vi är såklart sugna på festa och dricka och jag undrar om någon nyligen har varit i Barca som minderårig eller myndig för den delen, hur hårda är dem med alkoholförsäljning? Det är ju 18 där nere . Kommer man kunna klubba och gå på barer?

Ha det göt

Jag kunde gå ut på klubb när jag var 16. visa upp att ni har mycket pengar bara så kommer ni in överallt.
Citera
2018-04-13, 14:28
  #4
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajerow
Tjena ska till Barca med grabbarna i sommar och vi är 17 allihop, vi är såklart sugna på festa och dricka och jag undrar om någon nyligen har varit i Barca som minderårig eller myndig för den delen, hur hårda är dem med alkoholförsäljning? Det är ju 18 där nere . Kommer man kunna klubba och gå på barer?

Ha det göt

Är rätt ofta i Spanien och ser ofta berusade svenska ungar, så det där med åldersgränser verkar dom inte vara sådär jättepreussiska med.

Ha det göt? Göt är röv på turkiska, så jag tackar vänligen men bestämt nej till din hälsning!
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2933810

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback