Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-04-14, 10:10
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Hahaahahahaaha, wtf? Är Kamrat Comey helt galen?

Kamrat Comey tror att han kan vinna Trump där Trump spelar bäst? Hahahahaahahaha.


Sådant undergräver förtroende för FBI. Bara tacka och ta emot

Trumps beteende undergräver presidentsämbete i alla fall sitt eget presidentskap. Och du har rätt han är mycket bättre på att undergräva det. Trump sköter sitt och Comey sitt hahahaha. Det är ju skoj på en extremt hög nivå. Skrattar så att jag fick kaffe över hela bröstkorgen hahaha.

Comey är så rolig när han säger att det kan vara möjligt att Trump betalat prostituerade att kissa på varandra hahahha. Undrar hur Trump tar det. Och hur han tar att Comey blandar in hans lilla fru i kissfrågan.
Citera
2018-04-14, 10:28
  #26
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terge
Trumps beteende undergräver presidentsämbete i alla fall sitt eget presidentskap. Och du har rätt han är mycket bättre på att undergräva det. Trump sköter sitt och Comey sitt hahahaha. Det är ju skoj på en extremt hög nivå. Skrattar så att jag fick kaffe över hela bröstkorgen hahaha.

Comey är så rolig när han säger att det kan vara möjligt att Trump betalat prostituerade att kissa på varandra hahahha. Undrar hur Trump tar det. Och hur han tar att Comey blandar in hans lilla fru i kissfrågan.

Exakt! Så nice att Kamrat Comey medverkar i det och gör det lättar för Trump!


Comey är bättre än Hillary för Trump!
Citera
2018-04-14, 10:49
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Exakt! Så nice att Kamrat Comey medverkar i det och gör det lättar för Trump!


Comey är bättre än Hillary för Trump!


Visst, nu är det mesta väldigt lätt för Trump. Bara han kör på i sin vanliga stil så kommer nog de allra bästa jurister snart att flockas kring honom för att jobba för president Trump. Och det blir nog lättare med Melania nu när hon får höra att Trump trott att hon till en procent kunnat tro att han har hyrt prostituerade att kissa på varandra i Moskva 2013.

Comeys beskrivning av hans orange hud gör kanske att Trump lättare kan byta till ett smink som inte är orangt. Det vore ju det bästa, och mörka lösögonframsar för då skulle allt ordna sig till det bästa.

Allt blir verkligen enkelt och lätt nu när den här boken kommit ut. Tror jag det!
Citera
2018-04-14, 11:34
  #28
Medlem
Och Comey har redan fått sparken. Så vad har han på att förlora? Är inte så beundrande av skandalböcker men jag tycket inte heller illa om någon som ger Trump en match kring olika uttalanden och ageranden. Och skandalen här är ju mest Trump så den här boken kan nog ha en stor funktion för att sätta igång att visa hela bilden av Trumps galna beteende. Och jag kan tänka mig att många många vill ha en första utgåva av denna boken. Och Trump har ju gett sig på att göra reklam för boken också.
Citera
2018-04-14, 12:17
  #29
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Hahaahahahaaha, wtf? Är Kamrat Comey helt galen?

Kamrat Comey tror att han kan vinna Trump där Trump spelar bäst? Hahahahaahahaha.


Sådant undergräver förtroende för FBI. Bara tacka och ta emot
Om du inte visste så har Comey redan blivit sparkad ifrån FBI, nu när vi ska prata om vem som förlorat.

Och vad skulle undergräva FBI här?
Den som sparkar för den blir utredd, eller den som accepterar tillvaron och skriver en bok om detta?
HAde detta varit i Sverige, så hade jag sagt en bok var konstig.
Men för USA är detta extremt normalt.
Citat:
Ursprungligen postat av Terge
Och Comey har redan fått sparken. Så vad har han på att förlora? Är inte så beundrande av skandalböcker men jag tycket inte heller illa om någon som ger Trump en match kring olika uttalanden och ageranden. Och skandalen här är ju mest Trump så den här boken kan nog ha en stor funktion för att sätta igång att visa hela bilden av Trumps galna beteende. Och jag kan tänka mig att många många vill ha en första utgåva av denna boken. Och Trump har ju gett sig på att göra reklam för boken också.
Exakt, skrev mitt före jag läste detta, och vad ska han förlora som han inte redan har förlorat?
Även ser vi hur en trend startar, där man berättar Trump har lite svårt för vekligheten och har inte en susning hur att hantera den.

Men nu har han kört en Wag the dog, så nu kommer väl han kanske få lite lugnare ett kortare tag i alla fall.
Och sen har vi Stormy på detta, och de avtal kring dessa saker.
Så mer wag the dog är att förvänta, enda jag funderar på varför man har så bråttom här.
Men såklart kemar Syrien sin befolkning den inte gillar, så är dock ett tillslag att föredra.
Putin verkar sur, kanske hans kemikalier nu är borta och därför han är sur.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback