Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-12, 22:53
  #13
Medlem
justinsane420s avatar
Ja man kan absolut få allergiska reaktioner av cannabis. Jag själv nyser som fan av vissa sorter jag får tag i.

https://nyheter24.se/nyheter/utrikes...-vad-folk-tror

Mvh
Justin
Citera
2018-04-13, 07:54
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av finanshajen-
Cannabis är svinfarligt. Jag vet en kille som imploderade när han rökte första gången. Det var kroppsdelar överallt men vi tog honom till Vårdcentralen och dom klistrade ihop HEN (jag är ingen golare) igen.

Halsen kan självklart inte svullna av cannabis. Cannabis är en naturlig, organisk växt som är kompatibel med den mänskliga kroppen. Vi har ännu inte hittat några biverkningar alls från ett bruk av cannabis, förutom de väldigt få temporära då som egentligen tillhör det psykoaktiva ruset: Kortvariga minnessvårigheter.

Flera har dött av drogen dock, det var en tjej i USA som googlade på cannabis och hon hamnade direkt i rullstol. Hon hann inte ens stänga webbläsaren innan överläkare och polis kom in och fick lov att söva henne för operation av halsmandlar och vänster hjärnhalva.

Har hört talas om dedär. :>
Citera
2018-04-27, 15:36
  #15
Avstängd
Plaguetongues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finanshajen-
Cannabis är svinfarligt. Jag vet en kille som imploderade när han rökte första gången. Det var kroppsdelar överallt men vi tog honom till Vårdcentralen och dom klistrade ihop HEN (jag är ingen golare) igen.

Halsen kan självklart inte svullna av cannabis. Cannabis är en naturlig, organisk växt som är kompatibel med den mänskliga kroppen. Vi har ännu inte hittat några biverkningar alls från ett bruk av cannabis, förutom de väldigt få temporära då som egentligen tillhör det psykoaktiva ruset: Kortvariga minnessvårigheter.

Flera har dött av drogen dock, det var en tjej i USA som googlade på cannabis och hon hamnade direkt i rullstol. Hon hann inte ens stänga webbläsaren innan överläkare och polis kom in och fick lov att söva henne för operation av halsmandlar och vänster hjärnhalva.

haha

enda biverkningarna jag har varit med om är att man blir så jävla törstig av att röka. Sen att man blir avdomnad, seg och "lustig" hör ju till fördelarna
Citera
2018-04-27, 19:07
  #16
Medlem
deyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Ja man kan absolut få allergiska reaktioner av cannabis. Jag själv nyser som fan av vissa sorter jag får tag i.

https://nyheter24.se/nyheter/utrikes...-vad-folk-tror

Mvh
Justin

Det är pollen ifrån gräset

Till TS, släng skiten och köp nytt. Som någon sa beror det på att den är dåligt flushad. Näringsämnen som sitter kvar i budsen.

https://www.youtube.com/watch?v=9sr58DBJ0Dw

Här kan du se metod för att ta reda på om det stämmer.

Edit; Vanligt att man gör brunt på dåligt kurerat och flushat gräs. För att testa om ditt brunt är det så ta en liten liten bit och tugga lite på det. Smakar det ingenting förutom lite som växter är det bra saker. Om det smakar lite surt bör du byta kran
__________________
Senast redigerad av deyy 2018-04-27 kl. 19:11.
Citera
2018-06-02, 06:51
  #17
Avstängd
Plaguetongues avatar
Dåligt röka kanske, kan ju hända att det är nåt i det som du är allergisk av.

du kan ju låta det ligga ett tag och sen prova röka en liten igen och så om du får samma symptom igen, får du det så är det bara att slänga, annars kanske det är nåt annat som orsakat symptomen.

i vilket fall som helst så hade jag köpt nytt röka direkt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback