Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-12, 19:59
  #1
Medlem
Hej, rökte gräs för tre dagar sen och då börja de komma utslag och klia på mina handleder, provade igen iförrgår från samma och hände samma sak, ännu en gång igår och då började de bli utslag på halsen och handlederna och klia över hela kroppen. Har rökt många månader men de har aldrig hänt innan. Kan jag fortsätta röka lugnt eller kan halsen svullna igen? Någon som också vet varför de blir så?
Citera
2018-04-12, 20:11
  #2
Medlem
Krusensnorres avatar
Blandade du ut det med något?
Citera
2018-04-12, 20:12
  #3
Medlem
Aldrig varit med om något sånt själv. Har du fått en ny strain? Opålitlig kran? Tänker att det kam va nå skit i det. Skulle slänga det och köpa nytt. 😕
Citera
2018-04-12, 20:14
  #4
Medlem
Radical-6s avatar
Skulle ju kunna vara någon förorening / besprutning. Skulle inte använda samma cannabis, sopor. Se om du kan få tag på något bättre.
Citera
2018-04-12, 20:20
  #5
Medlem
Tack för svaren allihopa.
Ja aldrig provat de strainet förut...
Tror ni det är farligt att röka upp det jag har ändå?
Citera
2018-04-12, 20:26
  #6
Medlem
Jag skulle inte göra det om det gav mig utslag. Släng skiten och skaffa nytt.
Citera
2018-04-12, 20:27
  #7
Medlem
Man brukar snarare säga att cannabis kan öppna luftvägarna så det verkar konstigt.
Citera
2018-04-12, 20:33
  #8
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kittymittycat
Tack för svaren allihopa.
Ja aldrig provat de strainet förut...
Tror ni det är farligt att röka upp det jag har ändå?
Varför röka något som har en negativ inverkan? Köp nytt.

z
Citera
2018-04-12, 20:37
  #9
Medlem
Dåligt flushad, dina kroppsliga reaktioner kan bero på att du reagerar från näringsämnen till växten.
Citera
2018-04-12, 20:44
  #10
Avstängd
finanshajen-s avatar
Cannabis är svinfarligt. Jag vet en kille som imploderade när han rökte första gången. Det var kroppsdelar överallt men vi tog honom till Vårdcentralen och dom klistrade ihop HEN (jag är ingen golare) igen.

Halsen kan självklart inte svullna av cannabis. Cannabis är en naturlig, organisk växt som är kompatibel med den mänskliga kroppen. Vi har ännu inte hittat några biverkningar alls från ett bruk av cannabis, förutom de väldigt få temporära då som egentligen tillhör det psykoaktiva ruset: Kortvariga minnessvårigheter.

Flera har dött av drogen dock, det var en tjej i USA som googlade på cannabis och hon hamnade direkt i rullstol. Hon hann inte ens stänga webbläsaren innan överläkare och polis kom in och fick lov att söva henne för operation av halsmandlar och vänster hjärnhalva.
Citera
2018-04-12, 21:52
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av finanshajen-
Cannabis är svinfarligt. Jag vet en kille som imploderade när han rökte första gången. Det var kroppsdelar överallt men vi tog honom till Vårdcentralen och dom klistrade ihop HEN (jag är ingen golare) igen.

Halsen kan självklart inte svullna av cannabis. Cannabis är en naturlig, organisk växt som är kompatibel med den mänskliga kroppen. Vi har ännu inte hittat några biverkningar alls från ett bruk av cannabis, förutom de väldigt få temporära då som egentligen tillhör det psykoaktiva ruset: Kortvariga minnessvårigheter.

Flera har dött av drogen dock, det var en tjej i USA som googlade på cannabis och hon hamnade direkt i rullstol. Hon hann inte ens stänga webbläsaren innan överläkare och polis kom in och fick lov att söva henne för operation av halsmandlar och vänster hjärnhalva.
Äntligen någon som har kunskap inom ämnet
Citera
2018-04-12, 22:22
  #12
Medlem
Är det brunt du haft innan och nu har du gräs? Skulle kunna vara allergi
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback